Autor Wątek: Rozmazane tekstury lub ich brak (XNA)  (Przeczytany 887 razy)

Offline komorra

  • Użytkownik
    • Blog naszego teamu (o grze Voxelfield)

# Sierpień 21, 2010, 08:15:57
Witam. Od pewnego czasu przepisuję swoją grę od nowa. Pojawił się dziwny błąd związany z teksturowaniem - tekstury są jakby na obiektach ale mocno zblurowane, tak jakby model zachowywał tylko kolor tekstury. Załączam obrazki błędu oraz jak powinien wyglądać poprawnie (oba są w XNA tylko że ten z błędem jest w mojej grze a ten drugi w edytorze, który napisałem), oraz teksturę. Gdzie może tkwić błąd? W shaderze BasicEffect jest ustawione na TextureEnabled i Default Lighting, tak samo jak w edytorze.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline ConayR

  • Użytkownik

# Sierpień 21, 2010, 15:31:36
W kodzie. W edytorze i w grze robisz coś inaczej. Odpal grę pod PIX i sprawdź jak się renderuje jakiś pixel na obiekcie, który jest źle oteksturowany.