Autor Wątek: Połączenie do gry  (Przeczytany 3693 razy)

Offline Leet Jan

  • Użytkownik

# Sierpień 16, 2010, 08:16:43
Witam, wiem że temat nie ma nic wspólnego z tym forum, ale przetrząsłem 90% polskich for komputerowych żeby znaleźć odpowiedz na moje pytanie, ale na razie nikt mi na nie nie odpowiedział.

Napisałem ten temat w tym dziale - Sieć i multiplayer, bo chyba jest on najbliżej tematyki mojego problemu.

~Otóż, jak można podłączyć się do serwera gry wysyłając mu (inne niż nasze) IP? Proxy, TOR i inne bajery odpadają.

Dziękuję.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Pomar1

  • Użytkownik

# Sierpień 16, 2010, 08:27:41
http://www.wxp.pun.pl/viewtopic.php?id=569
Może być? (Na samym dole masz bramki i programy do maskowania IP)

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Sierpień 16, 2010, 09:52:03
~Otóż, jak można podłączyć się do serwera gry wysyłając mu (inne niż nasze) IP?

Tzn chcesz, żeby wiadomości zwrotne szły do kogo? :)

Offline uzyszkodnik

  • Użytkownik

# Sierpień 17, 2010, 04:13:09
kup serwer i tuneluj przez niego polaczenie.

Offline lethern

  • Użytkownik

# Sierpień 17, 2010, 04:19:15
Można to wytłumaczyć inaczej. Chcesz wysłać komuś list (pakiet), ale nie chcesz podawać tam swojego adresu (zwrotnego, a przecież odpowiedź chcesz uzyskać). Jak to obejść? Możesz podać inny adres, ale wtedy serwer odpowie na komputer kolegi, ewentualnie jakiegoś Japończyka na drugim końcu świata, a nie Twoj. Nie nawiążesz połączenia z serwerem, jeśli nie podasz swojego adresu. Możesz próbować _pośrednika_, takiego jak proxy. Napisałeś, że wykluczasz proxy, więc... Zrezygnuj z pomysłu. Albo: patrz powyższy post.

Offline Leet Jan

  • Użytkownik

# Sierpień 17, 2010, 21:17:13
Czyli nie ma możliwości zmiany IP, tylko dla pakietów wysyłanych do tej gry?

Offline BrutalComputer

  • Użytkownik

# Sierpień 17, 2010, 21:30:40
Proxy, TOR i inne bajery odpadają.
Bez proxy ( TOR to też jest proxy ) się nie da. Gdybym chciał się łączyć z innego IP zrobiłbym tunel SSH.
Czyli nie ma możliwości zmiany IP, tylko dla pakietów wysyłanych do tej gry?
Gdyby takie coś było możliwe to byłaby to poważna dziura w bezpieczeństwie. ( czytaj - internet by dawno używał protokołu odpornego na takie działania )

Offline Leet Jan

  • Użytkownik

# Sierpień 18, 2010, 07:04:46
Dzięki za pomoc, ale jak widzę, nie da się zrobić tego o co prosiłem :P

Ale jest jeszcze coś. U mnie w domu są 2 komputery, powinny mieć te samo IP (bo kiedy skończy mi się limit na powiedźmy RapidShare, to nie mogę nic ściągać z obu komputerów). Jednak jakoś kiedy łączyłem się z serwerem gry z drugiego PC'ta, wyglądało jakbym miał inne IP (bo w przeciwnym przypadku takie konto od razu zostałoby zablokowane - twórcy gry mają fioła na punkcie multikont).

Może mi wyjaśnić to zjawisko, BrutalComputer?

Offline Karol

  • Użytkownik

# Sierpień 18, 2010, 08:56:56
Ale jest jeszcze coś. U mnie w domu są 2 komputery, powinny mieć te samo IP (bo kiedy skończy mi się limit na powiedźmy RapidShare, to nie mogę nic ściągać z obu komputerów). Jednak jakoś kiedy łączyłem się z serwerem gry z drugiego PC'ta, wyglądało jakbym miał inne IP (bo w przeciwnym przypadku takie konto od razu zostałoby zablokowane - twórcy gry mają fioła na punkcie multikont).
Widocznie aż takiego fioła nie mają. Nikt nie siedzi i nie monitoruje 24/7 czy są dwa połączenia z tego samego IP czy co tam, a jeżeli to by była jakaś gra, w której dostaje się automatycznie bana za dwa zalogowane konta z tego samego IP to taką grę to o kant dupy rozbić. Zaloguję się np. w uczelni i ktoś inny też (sieć na kilkaset komputerów co najmniej) i mamy dostać bana? Za co?

Offline Leet Jan

  • Użytkownik

# Sierpień 18, 2010, 09:29:46
Nikt nie siedzi i nie monitoruje 24/7 czy są dwa połączenia z tego samego IP czy co tam
Nikt nie siedzi, cały system jest zautomatyzowany.

I nie banuje (na szczęście, bo z banem wiąże się automatyczne usunięcie postaci na zawsze), tylko blokuje.

Offline Karol

  • Użytkownik

# Sierpień 18, 2010, 10:29:55
Nikt nie siedzi i nie monitoruje 24/7 czy są dwa połączenia z tego samego IP czy co tam
Nikt nie siedzi, cały system jest zautomatyzowany.
Przecież napisałem, że nikt nie siedzi ;).
I nie banuje (na szczęście, bo z banem wiąże się automatyczne usunięcie postaci na zawsze), tylko blokuje.
To do bani taki ban. Chwilę później można utworzyć konto z taką samą postacią, a na tym idea bana nie polega przecież. Rozumiem zablokowanie np. handlu, ale żeby od razu całe konto? IMHO ta gra jakaś niepoważna jest.

Mimo wszystko, jeżeli dwa komputery podłączone do tego samego dostawcy miały dwa różne IP to możliwe, że dostawca korzysta z jakiejś kontroli przepływu i kieruje ruch przez różne łącza aby zbalansować obciążenia łącz. W sytuacji z rapidem musiałeś po prostu trafić na moment kiedy ruch skierowany był na te samo łącze, a w przypadku gry na dwa różne.

http://www.whatsmyip.org/ możesz sobie sprawdzać swoje publiczne IP.

Offline Leet Jan

  • Użytkownik

# Sierpień 18, 2010, 11:11:51
Eh, trudno. Dzięki wszystkim za pomoc.

@Karol, O O O  sam oceń czy gra "niepoważna" xD. Bo IMHO to najlepsza gra jaką kiedykolwiek stworzono. Niestety sobie nie pogram - dopóki nie znajdę sposobu na anonimowe połączenie do gry :/

« Ostatnia zmiana: Sierpień 18, 2010, 12:11:13 wysłana przez Leet Jan »

Offline Karol

  • Użytkownik

# Sierpień 18, 2010, 11:27:17
@Karol, O O O  sam oceń czy gra "niepoważna" xD. Bo IMHO to najlepsza gra jaką kiedykolwiek stworzono. Niestety sobie nie pogram - dopóki nie znajdę sposobu na anonimowe połączenie do gry :/
Oglądam i oglądam i jakoś mnie tam nic nie zachwyca, ale to akurat nie istotne, bo to kwestia gustu, gry podważać nie będę, chodziło mi o niepoważne zachowanie twórców w kwestii automatycznego blokowania kont z tym samym IP. Wykorzystywanie NATu to rzecz powszechna i wręcz konieczna ze względu na pulę adresów v4 i twórcy odcinają dostęp do gry dla bardzo wielu osób.

I dlaczego sobie nie pograsz? Chcesz grać na kilka kont czy po prostu ktoś w Twojej sieci też gra i się nawzajem blokujecie? Jak to pierwsze to i dobrze, że nie pograsz :P jak to drugie to sam widzisz, że takie podejście twórców jest złe.

Jak już wyżej wspomniano - zmiana IP nadawcy w pakiecie spowoduje, że serwer odpowie pod ten adres, więc Ty wysyłasz dane, a serwer odpowiada pod zupełnie inny adres, musiałbyś pod tym adresem mieć coś co przekieruje ruch ponownie do Ciebie, ale o wiele łatwiejszym wyjściem jest tunel (ponownie - jak wyżej wspomniano) niż modyfikacja pakietów w locie.

Offline Leet Jan

  • Użytkownik

# Sierpień 18, 2010, 11:58:05
I dlaczego sobie nie pograsz? Chcesz grać na kilka kont czy po prostu ktoś w Twojej sieci też gra i się nawzajem blokujecie? Jak to pierwsze to i dobrze, że nie pograsz :P jak to drugie to sam widzisz, że takie podejście twórców jest złe.
Kolega z klasy też w to gra, jednak sęk że kiedy zalogujesz się na konto z innego IP niż zwykle, konto zostaje zablokowane (nie na kilka godzin, a aż do czasu wyjaśnienia sprawy). Tak więc oboje mamy zablokowane konta za "multikonto". Oczywiście kilka razy pisałem do supportu gry ale zdaje mi się że są oni zbyt dumni żeby przyznać błąd. Cały czas odpowiadają "że ich badania wykazują że konta były używane na jednym komputerze co jest karalne właśnie stałym zablokowaniem obu kont. I że nie zmienią swojej pozycji dopóki do sprawy nie dojdą jakieś realne argumenty"...

A co do tych tuneli, to właśnie szukam info na Google. Napisze jak coś zdziałam :)

EDIT: No pisze, ale nie zdziałałem zbyt wiele. Mam przed oczyma program PuTTy który służy do łatwego zarządzania i tworzenia tuneli SSH (czy aby na pewno?). Na początku, mam wpisać Host Name lub adres IP do tego czego chcę się połączyć. I tu już jest moje pierwsze pytanie; Czego dokładnie ma być ten adres IP? Serwera gry? Jeśli tak, to jak mam go zdobyć?
« Ostatnia zmiana: Sierpień 18, 2010, 12:11:52 wysłana przez Leet Jan »

Offline counterClockWise

  • Użytkownik

# Sierpień 18, 2010, 12:08:25
I dlaczego sobie nie pograsz? Chcesz grać na kilka kont czy po prostu ktoś w Twojej sieci też gra i się nawzajem blokujecie? Jak to pierwsze to i dobrze, że nie pograsz :P jak to drugie to sam widzisz, że takie podejście twórców jest złe.
Kolega z klasy też w to gra, jednak sęk że kiedy zalogujesz się na konto z innego IP niż zwykle, konto zostaje zablokowane (nie na kilka godzin, a aż do czasu wyjaśnienia sprawy). Tak więc oboje mamy zablokowane konta za "multikonto". Oczywiście kilka razy pisałem do supportu gry ale zdaje mi się że są oni zbyt dumni żeby przyznać błąd. Cały czas odpowiadają "że ich badania wykazują że konta były używane na jednym komputerze co jest karalne właśnie stałym zablokowaniem obu kont. I że nie zmienią swojej pozycji dopóki do sprawy nie dojdą jakieś realne argumenty"...

A co do tych tuneli, to właśnie szukam info na Google. Napisze jak coś zdziałam :)

A co to za gra? Bo x2.travian raczej nie? ;)