Autor Wątek: [done] Space destroyer  (Przeczytany 6336 razy)

Offline stecboss

• Użytkownik

# Sierpień 15, 2010, 21:10:23
Jestem początkującym programistą i zamierzam stworzyć grę 2D w C++ w oparciu o bibliotekę Allegro. Może to nie jest coś bardzo ambitnego, lecz dla mnie praktycznie początkującego (programuję strukturalnie w C++ ok. 6 miesięcy i uczę sięobiektowości) to małe wyzwanie :)
Gra ma będzie miałą nazwę: "Space Destroyer".
Gra będzie podobna do gry Chicken Invaders. Z góry będą spadały w naszą stronę wrogie statki, a naszym zadaniem będzie strzelanie do nich i przetrwanie jak najdłużej.
Gra będzie podzielona na etapy(zobaczymy ile ich będzie)
-będą 4 rodzaje broni (jak gra się spodoba i będą jakieś propozycje to będzie więcej broni)
-kilka rodzajów wrogich statków (będą się od siebie różniły wytrzymałością, trajektorią lotu i... zobaczymy czym jeszcze :p)
-ważnym elementem w grze będzie "wyskakująca" amunicja po zestrzeleniu statku, którą trzeba będzie zbierać aby móc jak najdłużej przetrwać, ponieważ amunicja będzie ograniczona i trzeba będzie ją uzupełniać.
-planuję zrobić bonusy: apteczki z życiami, przyśpieszacze ruchu statku i... zobaczymy w trakcie pracy nad projektem.
-no i... tutaj zostawiam miejsce na Wasze propozycje, które rozważę i być może wdrożę do projektu :)

oto "zalążek gry" ver.1.00

Polecam  mojego bloga gdzie można pobrać kod źródłowy i wszystkie pliki potrzebne do uruchomienia gry. Na blogu opisuję co robię po kolei i mam nadzieję, że komuś kto także bawi się z allegro pomogę :) Zachęcam do komentowania i własnych sugestii na forum jak i blogu

http://stecboss.blogspot.com/
« Ostatnia zmiana: Listopad 14, 2010, 17:00:54 wysłana przez stecboss »

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Liosan

• Redaktor

# Sierpień 15, 2010, 23:48:58