Autor Wątek: XNA Zune HD - odczyt i zapis zmiennych do pliku  (Przeczytany 1429 razy)

Offline Tapety

  • Użytkownik

# Sierpień 05, 2010, 14:44:09
Mam prośbę do znających się na programowaniu zuna hd. Chciałbym zapisać np. stan mojej gry w zunie. W jaki sposób to zrobić? Z tego co wiem to do zapisu jakiejś informacji w pliku musimy użyć XML-a. Dla zainteresowanych podaje link który pomoże wam z odczytaniem danych z XML-a (załadowanie zmiennych z xml-a do np. Zuna HD) Oto link: http://vimeo.com/12658473.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Tapety

  • Użytkownik

# Sierpień 05, 2010, 16:41:14
Znalazłem ciekawy adres: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb199095(XNAGameStudio.10).aspx. Niestety niektóre funkcje ja np: ShowStorageDeviceGuide można stosować tylko w XNA Game Studio Express 1.0, a z tego co wiem w zunie stosuje się wersje 3.0 lub 3.1 dlatego instrukcja ShowStorageDeviceGuide nie będzie działać zamiast tego stosuje się klase Guide. Niestety nie wiem jak.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 05, 2010, 17:17:28 wysłana przez Tapety »

Offline ConayR

  • Użytkownik

# Sierpień 06, 2010, 15:28:44
Nie ma potrzeby zakładać 2 identycznych tematów.

Co do pytania - dokumentację wynieśli w nocy złodzieje?
XNAGS 3.1
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb199073(v=XNAGameStudio.31).aspx
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/microsoft.xna.framework.storage(v=XNAGameStudio.31).aspx
XNAGS 4.0
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb199073.aspx
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/microsoft.xna.framework.storage.aspx

XNAGS 4.0 jest w fazie preview, więc pewne rzeczy mogą ulec zmianie. (ale pewnie nie ulegną)

Offline Tapety

  • Użytkownik

# Sierpień 06, 2010, 16:31:02
Dzienki. Zobacze co mi wyjdzie gdy zapoznam się z tymi linkami ;D ;

Offline Tapety

  • Użytkownik

# Sierpień 06, 2010, 19:53:13
Wreszcie mogę zapisywać dowolną ilość danych w Zunie HD. Jeszcze raz dziękuję za pomoc.

ps. Jeśli chodzi o drugi identyczny temat który założyłem to już go skasowałem.