Autor Wątek: Quadrupong  (Przeczytany 10800 razy)

Offline MichalBe

  • Użytkownik
    • MichalBe's Github

# Sierpień 01, 2010, 23:42:32
Z drugiej strony to ty powinieneś wiedzieć najwięcej o oszukiwaniu w tej grze, przecież jesteś jej twórcą :)

wszystko zostało wyjaśnione juz, uzywalem po prostu 2 myszek na raz a każdą moją ręką niezależnie steruje oddzielna półkula mózgu, nie było tu żadnych cheatów:).

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline zxc

  • Użytkownik

# Sierpień 01, 2010, 23:43:12
Highscore'y nie są moje, są dostarczane przez Mochi API i mają swoje problemy, których nie potrafię obejść. Nie znam niestety alternatywy. Mogę najwyżej kasować (co zrobiłem) i banować (czego nie zrobiłem). Miałem nieco wątpliwości, czy wyrzucić też wynik 262 odbić, ale wyglądał na tyle nierealistycznie, że wyleciał. Jeśli to był uczciwie zdobyty wynik, chylę czoła i ronię łzę nad pamięcią norweskiego mistrza, jeśli nie - kolokwialne spadaj oszuście.

Offline Adam7

  • Użytkownik
    • warsztat.gd

# Sierpień 01, 2010, 23:57:56
71  ;D, na dzisiaj mam już dość. Idę spać

Offline zxc

  • Użytkownik

# Sierpień 01, 2010, 23:58:29
Mighty Gods of Pong salute you!

Offline civis

  • Użytkownik

# Sierpień 02, 2010, 00:05:11
Gra konstrukcyjnie bardzo prosta, pomysł jakiś kosmicznie innowacyjny nie jest, a jakie poruszenie :). Gratuluję!

Offline zxc

  • Użytkownik

# Sierpień 02, 2010, 00:07:40
Może sekretem jest to, że da się zagrać? ;)

Offline rhino

  • Użytkownik

# Sierpień 02, 2010, 00:36:56
Chciałem jeszcze trochę w to pomaniaczyć, ale niestety z jakiegoś powodu nie mogę się połączyć z serwerem. :/ Przez proxy też, więc to raczej nie wina dostawcy.

Offline zxc

  • Użytkownik

# Sierpień 02, 2010, 00:38:52
Myślałem, żeby postawić jakąś tymczasową wersję, ale z czego widzę kongregate już wróciło :).

Offline rhino

  • Użytkownik

# Sierpień 02, 2010, 00:41:07
O, faktycznie. :)
Swoją drogą przyjemnie by było, gdybyś dołożył jakieś odgłosy podczas odbijania się kuleczki ;)

Offline zxc

  • Użytkownik

# Sierpień 02, 2010, 00:46:40
Znajdź darmowy lub nagraj dźwięk, a wrzucę go do gry :).

Offline Liosan

  • Redaktor

# Sierpień 02, 2010, 00:56:57
Spróbuj Kongregate Collabs, tam sporo mają. Albo http://www.freesound.org/ .

Liosan

Offline zxc

  • Użytkownik

# Sierpień 02, 2010, 01:08:02
Sam mam teraz inny projekt na głowie - jak pisałem, Quadrupong był zrobiony w przerwie - a też niezbyt mam ochotę na rozwijanie tego maleństwa. Drobiazg w kilka godzin niech zostanie drobiazgiem w kilka godzin. Jeśli jednak ktoś się zaangażuje i chciałby wyszukać, lub nagrać dźwięki do gry, to ja chętnie służę wrzuceniem ich w kod.

Dzięki za linki, anyway. Przydadzą się do wspomnianego projektu :), do którego właśnie przygotowałem listę potrzebnych dźwięków. Dziwna rzecz, ale nie znałem też Kongregate Collabs - strona na razie nie działa, ale sama nazwa sugeruje dokładnie coś, czego szukam :).

»Яђino: jeśli znajdziesz coś ciekawego w linkach Liosana, lub poszukiwaniach własnych, daj znać :).
« Ostatnia zmiana: Sierpień 02, 2010, 01:10:37 wysłana przez zxc »

Offline Liosan

  • Redaktor

# Sierpień 02, 2010, 01:13:43
A Ty myślisz że muzyka w WG to skąd :] Naszego autorstwa jest tylko kilka utworów.

Liosan

Offline zxc

  • Użytkownik

# Sierpień 02, 2010, 01:26:17
"Tylko kilka" :D. Myślałem, że właśnie ze strony tego typu :).

Offline rhino

  • Użytkownik

# Sierpień 02, 2010, 02:51:33
Na stronie, do której linka zapodał Liosan znalazłem kilka fajnych dźwięków, ale IMO na dłuższą metę zaczęłyby one nieco irytować gracza. :P
Spróbowałem sam coś wykombinować w Audacity (generowanie tonu i parę efektów):
http://www.rhino.boo.pl/host/other/quadpong_bounce.wav
Nie jest to w 100% to, co chciałem osiągnąć, ale myślę, że efekt i tak nienajgorszy. 8)
PS.Jeśli Ci się nie spodoba to spoko, nie obrażę się :P