Autor Wątek: Edytor CCS do "The Movies/patch1.1/The Movies S&E"  (Przeczytany 3032 razy)

LunarWolf

  • Gość
# Lipiec 30, 2010, 16:19:12
Zdecydowałem się, albo inaczej ... 
Podjąłem się pracy nad pisaniem złożonego edytora do modowania gry The Movies. Jednak nie wiem jak rozkodować bity i dlatego  ??? szukam poradnika, porad jak je rozkodować. Mam mi to pomóc w zrobieniu pełnego spolszczenia do dodatku oraz parę innych rzeczy. Dodam że w sieci są jakieś edytory, ale z pod komend co sprawia, że są nieintuicyjne, przez co wiele osób nie daje sobie rady z nimi. Znalazłem też edytor do lokalizacji, ale twórca spartolił sprawę, bo nie dokończył i zostawił takim jakim jest  >:( (nie działają funkcji, przyciski do zapisu tłumaczenia w pliku gry). Istnieje już edytor do wyciągania modeli, ale nie eskortuje ich bezpośrednio do formatów znanych programów 3D.  :-\ Przez co trzeba urzynać jakiegoś konwertera, co nie jest zbyt wygodne.

Moim założeniem jest zrobić taki edytor:  ::)

1. Czym tak naprawdę będzie ten CCS - Code Construction Set?
Będzie to wyrafinowany edytor z możliwościami w ingerencji w strukturze i kodzie gry, pozwalający na importowanie/exportowanie danych.

2. Możliwości jakie będzie oferować.
a) tworzyć lokalizacje gry, bezproblemowo i komfortowo,
b) dodawać i modyfikować:
-czcionki,
-tektury (2d),
-siatki (3d),
-własne animacje,
-dźwięk, muzyka, lektor
c) wsparcie i współpraca z zaawansowana technika przechwytywania ruchu przy pomocy programu firmy Autodesk MatchMover,
d) obsługa formatów plików wykorzystywanych przez firmy: Adobe (np: Aftereffect) Autodesk (np: Maya, 3DS Max).
e) pełne wsparcie z systemem kości (animacja postaci), ścieżką ruchu (nowe możliwości wirtualnej kamery).

3. Ograniczenia co do możliwości.
a) modelowania obiektów, bo do tego są programy Blender, 3DSMax, Maya,
b) modyfikowanie i tworzenie tekstur, bo od tego mamy Photoshopa.

4. W pełni darmowy, kompatybilny z systemami Windows 2000/XP/...* i co najważniejsze intuicyjny, że nawet żółtodziób sobie poradzi, oraz dostępny w języku POL/ENG/...** .


...* - możliwe dodatkowe platformy (Windows Vista/7, Linux, Mac OS X)
...** - możliwe dodatkowe rozszerzenia lokalizacyjne dla edytora (więcej wersji językowych)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 12, 2010, 14:04:20 wysłana przez LunarWolf »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline DarkGL

  • Użytkownik

# Sierpień 04, 2010, 15:09:46
szukasz osób które ci pomogą :F ? czy po prostu wszelkiego infa o tym
mam tą gre bardzo fajna kiedyś zacząłem pisać trainer do niej

LunarWolf

  • Gość
# Sierpień 06, 2010, 13:25:55
szukasz osób które ci pomogą :F ? czy po prostu wszelkiego infa o tym
mam tą gre bardzo fajna kiedyś zacząłem pisać trainer do niej

Pełnego info, ale dodatkowa pomoc by się przydała.
Mój nr GG: 24555880
« Ostatnia zmiana: Sierpień 06, 2010, 13:43:36 wysłana przez LunarWolf »