Autor Wątek: XNA vs MOgre + FMOD  (Przeczytany 1092 razy)

Offline komorra

  • Użytkownik
    • Blog naszego teamu (o grze Voxelfield)

# Lipiec 29, 2010, 08:36:32
Chciałbym zwrócić się tutaj do osób, które korzystały z obu technologii wymienionych w temacie.
Stoję przed trudną decyzją, co ostatecznie wybrać do mojej gry (kosmiczny RTS).
Bardzo korci mnie teraz aby przepisać grę pod silnik Ogre (a dokładniej port pod c# czyli MOgre),
głównie z powodu dużej wydajności (nawet w c#), wbudowanej obsługi oświetlenia i systemu animacji,
a także wielu innych "ficzersów" Ogre-a (Poza tym szybko się pisze). W związku z tym mam następujące pytania:
1. Jakie są wady używania silnika Ogre?
2. Czy MOgre nie będzie sprawiał problemów w przyszłości? (np. jakieś błędy runtime)
3. Co myślicie o połączeniu C# + MOgre + FMOD? (muszę mieć sieć, grafikę 3d, i dźwięk przestrzenny + muzyka)
4. Inne uwagi co do tego posta.
Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline MichalBe

  • Użytkownik
    • MichalBe's Github

# Lipiec 29, 2010, 13:58:14
Stoję przed trudną decyzją, co ostatecznie wybrać do mojej gry (kosmiczny RTS).

dlugo nie musielismy czekac po premierze SC2 na takie posty.

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Lipiec 29, 2010, 14:03:11
Stoję przed trudną decyzją, co ostatecznie wybrać do mojej gry (kosmiczny RTS).

dlugo nie musielismy czekac po premierze SC2 na takie posty.

Yyy... SC2, z walką na powierzchni, to "Kosmiczy RTS", tak? W jakiegoś Homeworlda to kiedyś grałeś? :P