Autor Wątek: Compo - Intro 4k  (Przeczytany 8379 razy)

Offline rm-f

  • Użytkownik
    • Tu trolluje

# Lipiec 27, 2010, 19:38:28
Troszkę czasu wolnego się zrobiło, a więc jak :) ktoś chętny na takie compo w drugą część wakacji?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline ConayR

  • Użytkownik

# Lipiec 27, 2010, 19:43:56
I'm in. Jaki czas sugerowany trwania compo i co zamierzasz zrobić, żeby Krzysiek K. był wykluczony z compo? ;P

Offline TeMPOraL

  • Użytkownik
    • devBlog

# Lipiec 27, 2010, 21:12:20
Count me in :).

Offline rm-f

  • Użytkownik
    • Tu trolluje

# Lipiec 27, 2010, 21:20:33
Proponuje zasady alla to:
http://www.warsztat.gd/compo/4k/index.html
+ brak wymogu konfiguracji na której będzie działało.
Brak protestów? :P

Teraz tylko ustalić daty.

Offline steckel

  • Użytkownik

# Lipiec 27, 2010, 22:16:36
A jest ktoś chętny na zorganizowanie Compo na napisanie gry na dany temat? Spodobała mi się ta koncepcja :)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Lipiec 27, 2010, 22:33:45
Cytuj
ktoś chętny na takie compo w drugą część wakacji?
Definitywnie. :) Pytanie tylko, czy czas się znajdzie. :)

Cytuj
Teraz tylko ustalić daty.
Daty już są ustalone: http://www.riverwash.pl/index.php?akcja=3&id=7 :)

Offline rm-f

  • Użytkownik
    • Tu trolluje

# Lipiec 27, 2010, 23:43:29
Cytuj
ktoś chętny na takie compo w drugą część wakacji?
Definitywnie. :) Pytanie tylko, czy czas się znajdzie. :)

Cytuj
Teraz tylko ustalić daty.
Daty już są ustalone: http://www.riverwash.pl/index.php?akcja=3&id=7 :)

No! Dzięki za przypomnienie. Ogarnąć wątek, wypisać co potrzebne i można hulać.  :)

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Lipiec 27, 2010, 23:47:01
Jak opengla w 4k wcisnąć? :P

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Lipiec 27, 2010, 23:53:21
Nie ma problemu, mozesz
a) linkowac sie statycznie do GLEW
b) linkowac sie dynamicznie przy czym potrzeba bardzo niewielu "nowych" funkcji

Natomiast mozna uzyc paru fajnych sztuczek (np. zamiast tworzenia buforow na fullscreen quad wystarczy jedno wywolanie glRect :) )

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Lipiec 27, 2010, 23:54:41
dobra, rzućcie jeszcze linkiem na ogólne skręcenie rozmiaru exe, bo nawet jak skompiluję w release to ze 100 kB będzie hello world miał :D

Offline ConayR

  • Użytkownik

# Lipiec 28, 2010, 00:11:59

Offline rm-f

  • Użytkownik
    • Tu trolluje

# Lipiec 28, 2010, 00:12:26

Offline ConayR

  • Użytkownik

# Lipiec 28, 2010, 00:17:36

Offline tanatos

  • Użytkownik

# Lipiec 28, 2010, 12:09:48
Ja też się zgłaszam!  ;D

Termin do 3 września?

P.S. Można by wrzucić informację o compo tutaj i założyć party tutaj.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 28, 2010, 12:20:16 wysłana przez tanatos »

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Lipiec 28, 2010, 12:40:08
Termin do 3 września?
Mniej więcej. Po prostu wysyłasz pracę jako entry na Riverwash w kategorii 4k intro. :)

Cytuj
P.S. Można by wrzucić informację o compo tutaj i założyć party tutaj.
Myślę, że Riverwasha 2010 jako party doda ktoś z organizatorów. Osobnego party gamedevowego nie ma co dodawać. :)


Lepiej wysłać intra na Riverwasha i promować polską scenę, niż zakładać dodatkowe wirtualne party. Przy okazji jeżeli Warsztatowicze (zwłaszcza warszawscy) się pokuszą o przyjazd na party, będzie dodatkowa możliwość obejrzenia pracek na bigscreenie w scenowym klimacie (czytaj: wśród porykiwań pijanych scenowców). :)