Autor Wątek: [XNA] Testowanie gry pod Xbox na komputerze. Emulator?  (Przeczytany 1775 razy)

Offline programistagd

  • Użytkownik
    • WeHaveIdea

# Lipiec 26, 2010, 12:29:50
Witam!
Chciałbym zrobić grę na konsolę.
Umiem programować.
Wybrałem Xbox, bo jak przeczytałem w wiki to najlepszy pomysł(nie trzeba płatnych devkitów ani nic).
Pobrałem C# Express i XNA Studio.
Wszystko OK.
Dałem nowy projekt i powiedzmy, że coś napisałem.
Gdy chcę testować muszę wybrać urządzenie.
Problem w tym, ze nie mam Xboxa.
Ostatnie testy miałem robić u kolegi, ale do Debugowania muszę testować na kompie.
Czy jest jakiś emulator, który można zarejestrować w Device Center jako Xbox?
I drugie pytanie: czy te gry są tylko na Xbox 360 czy na starszym, zwykłym Xboxie też pójdą?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Struś

  • Użytkownik
    • Grupa o charakterze paramilitarnym FIA

# Lipiec 26, 2010, 12:35:45
Gry napisane w XNA można przecież normalnie odpalić na PC'ie po skompilowaniu kodu.

Offline nilphilus

  • Użytkownik
    • wordpress

# Lipiec 26, 2010, 12:45:50
XNA jest w baaardzo dużej większości kompatybilne z XBOXem (chyba tylko trzeba klawiature i mychę schować dla wersji XBOXowej). A co do płatności to w sumie masz racje, ale zanim będziesz mógł testować na XBoxie to jak się nie mylę musiałbyś wykupić subskrypcje (99$ na rok) - więcej informacji musiałbyś szukać na XNA Community.

A testować spokojnie możesz na PC

Offline programistagd

  • Użytkownik
    • WeHaveIdea

# Lipiec 26, 2010, 13:04:07
Nie znam się na Visual Studio, ale gdy robię nowy projekt i wybieram XboxGame to przy klikaniu Run(Start Debugging) jest taki błąd:
Cytuj
Error   1   No devices are available to deploy project 'Xbox360Game1'. Register a device using the XNA Game Studio Device Center.      0   0   
Mam zrobić projekt na komputer i dopiero jak chcę na Xboxa, to tworzyć nowy projekt i kopiować kod?
Strasznie niewygodne.
Kombinowałem coś z targetami, ale nie wychodzi mi.
Jak to zrobić, by był target do testowania na PC?

Offline Struś

  • Użytkownik
    • Grupa o charakterze paramilitarnym FIA

# Lipiec 26, 2010, 13:52:05
Jak chcesz testować na PC to nie rób projektu XboxGame tylko WindowsGame (czy coś w tym stylu, nie pamiętam już).

Offline nilphilus

  • Użytkownik
    • wordpress

# Lipiec 26, 2010, 19:49:02
i nic kopiować nie będziesz musiał, dasz po prostu stworzenie projektu dla XBOXa (z tego PCtowego)