Autor Wątek: Warsztat Game - demo RC2 (update!)  (Przeczytany 13751 razy)

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Lipiec 22, 2010, 21:11:46
Pamiętam jak ściągałem betę, grało mi się świetnie, tylko mrówki były za szybkie. Wyuczyłem się więc lodowego pocisku (tego najsłabszego ze szkoły lodu) i nawalałem bez przerwy EW EW EW EW EW. Czasem mi czytało jako E WE WE W E, trochę mnie to wkurzało. Teraz ściągam to RC, zobaczymy, czyy jest lepiej (na pewno jest ;)).

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Lipiec 22, 2010, 23:20:36
Pograłem "trochę" i stwierdziłem, że ogień ma bardzo dużo czarów "ratujących z opresji", za to mało stricte ofensywnych. Zacząłem więc grać magiem błyskawic. Moje uwagi: szkoła błyskawic ma prawie same czary bezpośrednie, z czego najlepszy jest piorun kulisty. Wiązka błyskawic też jest dobra, bo przełazi przez ściany i ma niedużo gorszy damage. Transfuzja nieźle leczy, ale skill pointy nie są tego warte. Pasywne dobrze spełniają swoje zadanie. Zarzewie burzy byłoby dobre, gdyby nie trzeba było czekać. Laser ma spory damage, ale piorun kulisty robi lepszy dps i potrzebuje dużo dużo mniej sp. Czary, których nie opisałem, to po prostu crap.

Ps double post zrobiłem, żeby swiększyć szanse na przeczytanie tego przez autora.
Ps2 jeśli szukacie kodera i/lub testera, to się zgłaszam.

Offline BrutalComputer

  • Użytkownik

# Lipiec 22, 2010, 23:49:53
Co wg. mnie zmienić:

Wg. mnie gra jest odrobinę za łatwa.
"Kupowanie" czarów powinno być a'la Diablo 2.
Nieco niespójna grafika.
Bindowanie różnych czarów ( nawet bardzo podobnych ) pod tą samą kombinacją jest złym pomysłem.
Co mnie nieco zdenerwowało - czar Ognista seria nie działał. Jako, że ma kombinację [Q] tak jak poprzednie ogniste czary, potwory zatłukły :D

Co by się przydało:
Wybór poziomu trudności. ( chociaż jestem świadomy, że potrzeba do tego armii testerów )
Muzyka w zależności od sytuacji na planszy. Szczególnie tego rockowego kawałka nie puszczać przy pustej planszy.


Ogólnie wrażenia pozytywne. Gra fajna.
Używałem buildu WG-VC2008-19-07-2010-r1393

Offline toxic

  • Użytkownik

# Lipiec 23, 2010, 00:07:18
"Kupowanie" czarów powinno być a'la Diablo 2.
Czyli właściwie jak?

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Lipiec 23, 2010, 00:17:39
"Kupowanie" czarów powinno być a'la Diablo 2.
A nie jest tak?
Nieco niespójna grafika.
Szukają grafików.
Bindowanie różnych czarów ( nawet bardzo podobnych ) pod tą samą kombinacją jest złym pomysłem.
Muzyka w zależności od sytuacji na planszy. Szczególnie tego rockowego kawałka nie puszczać przy pustej planszy.
Podpisuję się.
Co mnie nieco zdenerwowało - czar Ognista seria nie działał. Jako, że ma kombinację [Q] tak jak poprzednie ogniste czary, potwory zatłukły :D
Próbowałeś przytrzymać Q?

Co do sterowania, to najlepsze dla mnie jest mousecast, problem w tym, że nie umiem/nie da się zmienić czaru pod LMB.


Offline Zielony

  • Użytkownik
    • Ghurund Engine

# Lipiec 23, 2010, 01:53:57
Jak dla mnie bomba. Nie sądziłem, że uda się zrobić coś tak kompletnego w zespole złożonym z ludzi poznanych na forum.

A co do gry, nie podoba mi się, że zmiana bindowanych umiejętności wymaga ruszenia się do menu. Poza tym paski z życiem byłyby niezłe.

Offline BrutalComputer

  • Użytkownik

# Lipiec 23, 2010, 02:11:22
"Kupowanie" czarów powinno być a'la Diablo 2.
Czyli właściwie jak?
Najeżdżasz myszą - pojawia się opis. Klikasz - kupujesz.
Cytuj
Próbowałeś przytrzymać Q?
Powinno być gdzieś napisane, że trzeba przytrzymać.

I właśnie znalazłem ukryty przycisk "Aktywuj". Wg. mnie poprzedni system kombinacji był lepszy. Dawał poczucie "nauczenia" się czaru ;-)

Przykład na kombinacje: czary "Błyskawica" i "Elektrostatyka".
Kiedy atakuję z dystansu F2->Elektryczność->Elektrostatyka->Aktywuj i można ciąć.
Kiedy potwory otoczą F2->Elektryczność->Błyskawica->Aktywuj i można ciąć.
Zbyt dużo fatygi żeby zmienić. Może jakieś bindowanie a'la umiejętności Diablo 2? ( F1, F2 itp... )
« Ostatnia zmiana: Lipiec 23, 2010, 02:15:26 wysłana przez BrutalComputer »

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Lipiec 23, 2010, 09:11:32
pierwsze 4 plansze grałem na normalnym poziomie umiejetnosci i nic nie cielo, wszystko ladnie wspolgralo, wiec wlaczylem sobie god mode'a (w save zmienilem poziom czarow na 1000) i pieknie kosilem potwory burza i plaszczem ognia, ale jak odpalilem pociski ogniste dookola to zawiesilo gre, zapewne ich ilosc jest zalezna od poziomu czaru? :D
Ale ogolem gra sie fajnie, grafika na wysokim poziomie, jak by to byla komercha za 10 zl to bym kupil :)

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Lipiec 23, 2010, 10:11:10
i pieknie kosilem

Wypraszam sobie. :q

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Lipiec 23, 2010, 16:16:32
Co zmienić w systemie magii:
-bindowalne klawisze Q, W, E, R na proste czary (te, które teraz są pod Q i W)
-skomplikowane czary (te z kilku klawiszy) używa się trzymając spację*
-ograniczenie maksymalnego poziomu wszystkich czarów
-co 13/15/20 poziomów możliwy reset skilli
-przywrócić szkołę lodu*
-zmniejszyć ilość ognistych czarów kontaktowych na rzecz dystansowych*
-całkowicie przebudować okno umiejętności

* - opcjonalnie

Offline Wyszo

  • Użytkownik

# Lipiec 23, 2010, 19:56:21
Co zmienić w systemie magii:
(...)
-skomplikowane czary (te z kilku klawiszy) używa się trzymając spację*
O lol, nigdy w życiu!

Cytuj
-co 13/15/20 poziomów możliwy reset skilli
Nie.

Cytuj
-zmniejszyć ilość ognistych czarów kontaktowych na rzecz dystansowych*
Przede wszystkim przy krótkim kontakcie te skomplikowane czary wydały mi się strasznie kiepskie (zwłaszcza kontaktowe skomplikowane). Nie wiem, czy odnosi się to również do szkoły ognia.

Cytuj
-całkowicie przebudować okno umiejętności
?

Vipa

  • Gość
# Lipiec 24, 2010, 00:34:56
Ja się odniosę do samych screenów (sorki ale nie mam czasu zagrać a poważnie), ataki na dystans przy tak małym polu widzenia są błędem. Zmusza to do projektowania ataków w stylu Ice Orb z Diablo 2 - pierdzielnąć w określonym kierunku i zapomnieć. Osoby, które właśnie w ten sposób wyobrażają sobie ataki na dystans, niech przemyślą sprawę jeszcze raz.

Offline civis

  • Użytkownik

# Lipiec 24, 2010, 00:38:46
Zmusza to do projektowania ataków w stylu Ice Orb z Diablo 2 - pierdzielnąć w określonym kierunku i zapomnieć.
Przecież to główna zaleta czarodziejki :). Uważasz takie rozwiązanie za złe?

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Lipiec 24, 2010, 16:21:19
Ja się odniosę do samych screenów (sorki ale nie mam czasu zagrać a poważnie), ataki na dystans przy tak małym polu widzenia są błędem. Zmusza to do projektowania ataków w stylu Ice Orb z Diablo 2 - pierdzielnąć w określonym kierunku i zapomnieć. Osoby, które właśnie w ten sposób wyobrażają sobie ataki na dystans, niech przemyślą sprawę jeszcze raz.
ice orb to akurat skilla wymagał żeby akurat się rozpadła na przeciwniku i wszystkimi odłamkami oberwał :D

Offline Liosan

  • Redaktor

# Lipiec 31, 2010, 10:22:45
Dzięki za wszystkie komentarze :) Postaramy się w miarę możliwości zastosować. Planujemy w najbliższym czasie wypuścić kolejną wersję z kilkoma poprawkami:
- 3 bossów - jako dodatkowe wyzwania
- umiejki specjalne są teraz faktycznie specjalne - są silniejsze, poukrywane na różnych mapach, i nie da się ich w normalny sposób wykupić
- kompas, wskazujący wyjście z mapy
- poprawki do AI
- możliwość konfigurowania czarów za pomocą drag-n-drop do 3 slotów (WoW-style); te 3 umiejki (z dowolnych zakładek) będą odpalane Q, W i E; pozostanie możliwość używania kombinacji (zaczynających się od R) dla czarów z zakładek wsparcia i specjalnych
- english version (yes, sir)
- bugfixing, balans
- pracujemy nad wsparciem dla trzeciej platformy - Maców (z pomocą Daba)

Stay tuned ;)

Liosan

PS. Jest jeszcze coś, co byście chcieli zobaczyć?