Autor Wątek: Pilnie poszukiwany koder  (Przeczytany 5124 razy)

Offline Lewus

  • Użytkownik

# Wrzesień 16, 2006, 16:42:59
nieaktualne..
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 05, 2011, 01:35:03 wysłana przez Lewus »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

maho

  • Gość
# Wrzesień 17, 2006, 02:14:03
hmn... czyli nie posiadacie zadnego programisty? ... wazne ze grafikow macie, mam nadzieje ze ktos sie zglosi.
Sami tworzycie engine czy chcecie wykozystac cos gotowego?

Edit:
upst nie doczytalem, jeden koder nie napisze Wam silnika imho...
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 17, 2006, 02:22:00 wysłana przez II »

Offline Lewus

  • Użytkownik

# Wrzesień 17, 2006, 12:31:55
Napisałem programista/programiści, nie musi to być oczywiście jedna osoba ;D

Może zgłosi się ktoś z własnym, przynajmniej po części gotowym silnikiem lub wykorzysta jakiś darmowy gotowy (ogre?)...

Czy sami tworzymy engine? I tak i nie. Nasza edukacja ze strony programowania zatrzymała się na poziomie atari basic, więc jedyne co z naszej strony silnik może otrzymać to opis sposobu rozgrywki, możemy wyznaczyć ogólną budowę gry, mechanikę systemu, jednak ktoś musi przełożyć to na jakiś zrozumiały dla komputera język.

Nie jest to projekt typu "fajnie, że się zgłosiłeś więc napiszmy super grę!"
Sposób rozgrywki jak i strona wizualna są z góry ustalone, więc nie będzie to lepione na biegu do kupy lecz w oparciu o kompletną dokumentację.
Potencjalni programiści nie będą musieli głowić się jak rozwiązać dany problem grywalności, lub jak rozstrzygnąć kwestię dajmy na to nabijania expa, czy znajdywania itemów...
Obecnie pracujemy nad pełną dokumentacją do dema, i liczymy na to, że ktoś podejmie się współpracy ze strony programistycznej zanim przystąpimy do właściwej pracy nad stroną wizualna.



Offline Lipek Samo Zło

  • Użytkownik

# Wrzesień 17, 2006, 14:00:33
Wszystko ładnie pięknie, tylko musisz sprecyzować jakich koderów wam potrzeba: od grafiki (tych to napewno bo engine...), gameplay'u, AI, skrypterów i ilu (tak mniej wiecej ;) ) :)

Offline Lewus

  • Użytkownik

# Wrzesień 17, 2006, 14:45:14
Wszystko ładnie pięknie, tylko musisz sprecyzować jakich koderów wam potrzeba: od grafiki (tych to napewno bo engine...), gameplay'u, AI, skrypterów i ilu (tak mniej wiecej ;) ) :)

Masz rację kolego..
Potrzeba nam kompleksowej komórki kodującej  ;D
Nie zakładamy, że ma być to jedna osoba.

Może tak, na początek potrzebny jest nam człowiek, który weźmie pod swoje skrzydła prace nad kodem.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 17, 2006, 14:46:58 wysłana przez Lewus »

Offline skiter

  • Użytkownik

# Wrzesień 17, 2006, 17:02:32
Masz rację kolego..
Potrzeba nam kompleksowej komórki kodującej  ;D
Nie zakładamy, że ma być to jedna osoba.

Może tak, na początek potrzebny jest nam człowiek, który weźmie pod swoje skrzydła prace nad kodem.
Czyli ktos kto umie to "wszystko" po kawalku ... a ja np wychodze z zalozenia ze jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego ... =)

Widze ze potrzeba wam "kordynatora" programistów, a to mozna bylo napisac ; p, a nie mieszac slowami ; )


maho

  • Gość
# Wrzesień 17, 2006, 17:14:02
Hm, z checia bym do Was dolaczyl jako koder do "obliczenia dot. systemu rpg (statystyki, system walki, skille) są w większej części zaplanowane i przygotowane. " (+ grafik 2d ;) ) Do reszty nie mam skilla ;)
A druga sprawa to ze piszecie na "jedyny sluszny system" wiec tez sie nie kwalifikuje :)

Offline Lewus

  • Użytkownik

# Wrzesień 17, 2006, 17:58:14
MAHO:

Generalnie potrzebny jest ktos znający się przedewszystkim na budowie (budowaniu) engine'u...

Ale scigaj Hellbounda na hellbound666satan@gmail.com gg:6330886
Ja bede offline przez jakis czas, ewentualnie zostaw nr gg na PM to zagadam jak wroce..
pozdrawiam!
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 17, 2006, 18:05:51 wysłana przez Lewus »

Offline Hellbound

  • Użytkownik

# Wrzesień 17, 2006, 18:54:16
Witam, witam.

Maho, skrobnij mi majla to podam ci wszystko co potrzebne żeby obadac naszą dokumentację.

AvSe

Offline skiter

  • Użytkownik

# Wrzesień 18, 2006, 02:06:58
MMO(RPG), czy niet ; p ? ( "Mini Maniac Offline ( Role Playing Game ) " )

Offline Hellbound

  • Użytkownik

# Wrzesień 18, 2006, 02:43:50
Przede wszystkim stawiamy na SP i Multi w stylu hostowym i joinowym. MMO zapewne z tego zmontujemy równiesh, ale to nie jest priorytet.

Offline skiter

  • Użytkownik

# Wrzesień 18, 2006, 04:28:09
Przede wszystkim stawiamy na SP i Multi w stylu hostowym i joinowym. MMO zapewne z tego zmontujemy równiesh, ale to nie jest priorytet.
Czyli LAN na UDP =)

Offline Hellbound

  • Użytkownik

# Wrzesień 18, 2006, 12:39:38
Tak, właśnie.

A BTW. My tu gadu-gadu (błe), a enginu ni ma :D Ciągle szukamy chętnych do zrobienia endżajnu.

Offline Riddlemaster

  • Użytkownik
    • Moja strona domowa

# Wrzesień 18, 2006, 13:19:57
Ja polecam wykorzystanie gotowego, bo napisanie dobrego silniczka równolegle do gry może okazać się niemożliwe. Jeśli chcecie tylko silnik do tej jednej gry, to problemu wielkiego nie ma, ale jeśli myślicie o wykorzystaniu go w przyszłych projektach, to się poważnie zastanówcie, bo możecie na to stracić od kilkunastu miesięcy do kilku lat.

maho

  • Gość
# Wrzesień 18, 2006, 13:45:01
Hellboud, co do silnika to bede musial z Toba o tym pogadac :) Bo to nie jest takie hop siup ;)