Autor Wątek: Projekt gry RPG - styl Gothica  (Przeczytany 4786 razy)

Offline Jarpo16x

• Użytkownik

# Lipiec 19, 2010, 14:01:13
Witam , właśnie piszę scenariusz gry FPP , który mam zamiar wysłac do EA , jednak zamierzam otworzyć własny projekt, i mam pytanie , czy znaleźli by się ludzie , którzy mają doświadczenie w zrobieniu takiej gry rpg . Ostatnio odkryłem Ether fields - polskie MMO i podoba mi się ich silnik (znaczy tylko świat gry )  i sądzę , że możemy zrobić grę pokroju Gothica (mająca ciekawą fabułę, z grafiką Gothica 2 , może lepszą ) Nie znam się na programowaniu , ale mam kilka pomysłów na gry . Sądzę , że MMO nie ma racji bytu , bo bardzo mało ludzi zmieni wowa czy AoC na takiego Ether Fieldsa, a w np w rpg w klimacie  gothica 1 lub 2 z nowym uniwersum chciało by zagrać miliony ludzi .
Doświadczone osoby proszę o wytłumaczenie mi , ile kosztuje profesjonalny silnik , i czy możliwe jest zrobienie takiej gry?I czy ktoś z was chciałby pracować w takim teamie ?

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline bartekm

• Użytkownik
    • Wordpress Blog

# Lipiec 19, 2010, 14:50:49
http://wiki.warsztat.gd/Jak_nie_lamić#1._.22Napiszcie_mi_gr.C4.99.22

Sam pomysł nie wystarczy, żebyś kogoś znalazł do pomocy. Musisz pokazać co samemu umiesz, jakie projekty skończyłeś itp. A jak nic nie umiesz to zacznij naukę programowania i kto wie, może za parę lat sam coś napiszesz.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 19, 2010, 14:53:24 wysłana przez beem »

Offline Gieromaniak24

• Użytkownik

# Lipiec 19, 2010, 15:01:38
właśnie piszę scenariusz gry FPP , który mam zamiar wysłac do EA
Życzę szczęścia ;)

• Użytkownik

# Lipiec 19, 2010, 15:05:29
Sam pomysł nie wystarczy, żebyś kogoś znalazł do pomocy. Musisz pokazać co samemu umiesz, jakie projekty skończyłeś itp. A jak nic nie umiesz to zacznij naukę programowania i kto wie, może za parę lat sam coś napiszesz.