Autor Wątek: Warsztat Summer of Code 2010  (Przeczytany 22606 razy)

Offline Anonim

  • Użytkownik
    • Anonim's Page!

# Czerwiec 24, 2010, 21:21:33
Hej, witajcie w oficjalnym temacie tegorocznej edycji WSoC'a.
Konkurs rozpoczyna się 30 czerwca, a ostateczny termin przesłania prac na adres e-mail organizatora to 30 września 2010 roku.
Zasady nie zmieniają się, wciąż zakazane są wszelkie gamemakery (tzw. 'clicki'), a dozwolone są engine'y również nie swojego autorstwa (irrlichty, ogre'y td.).
Temat konkursu to oczywiście "Gra Dowolna".
Strony edycji z lat 2007-2008:
http://www.warsztat.gd/compo/summer2007/index.html
http://www.warsztat.gd/compo/summer2008/index.html
Adres organizatora - [email protected]
Pozdrawiam
-Anonim

P.S. Temat założyłem z wyprzedzeniem, aby każdy dowiedział się o compo, notki na stronach pojawią się na dniach.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 30, 2010, 14:13:51 wysłana przez Anonim »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Anonim

  • Użytkownik
    • Anonim's Page!

# Czerwiec 30, 2010, 11:00:51
Warsztat Summer of Code edycja 2010 rozpoczęta!
Życzę wszystkim udanych prac i powodzenia w konkursie,
-Anonim

P.S.
Dzisiaj na stronach Compo i Warsztatu powinny pojawić się notki dot. tej edycji.

Offline rzuf

  • Użytkownik

# Czerwiec 30, 2010, 11:28:31
Dobrze wiedzieć. Aż zapomniałem o całym konkursie, ale teraz na pewno coś powstanie i na tę okazję. ;)

Offline MrKaktus

  • Użytkownik

# Czerwiec 30, 2010, 13:37:24
"a dozwolone są engine'y nie swojego autorstwa (irrlichty, ogre'y td.)."

Czy to nie jest troche bez sensu? Skoro moge uzywac Unreal Engine 3 to czemu nie moge uzywac wlasnego frameworka?
Poza tym to fajnie :)

Offline Oti

  • Użytkownik

# Czerwiec 30, 2010, 13:40:33
"a dozwolone są engine'y nie swojego autorstwa (irrlichty, ogre'y td.)."

Czy to nie jest troche bez sensu? Skoro moge uzywac Unreal Engine 3 to czemu nie moge uzywac wlasnego frameworka?
Poza tym to fajnie :)
Własne enginy też są dozwolone.

Offline zxc

  • Użytkownik

# Czerwiec 30, 2010, 13:53:39
Jak wygląda według zasad użycie UDK i Unity3d?

Offline Rares

  • Użytkownik
    • Moja strona

# Czerwiec 30, 2010, 15:24:23
Można zgłaszać gry, które są już w części napisane lub nawet ukończone? Czy musi to być praca, która zaczęła być pisana po 29 czerwca?

Offline Anonim

  • Użytkownik
    • Anonim's Page!

# Czerwiec 30, 2010, 15:28:12
Tak, można je zgłaszać (tak jak w zeszłym roku), nie ma z tym żadnego problemu. :)\
-a

Offline zxc

  • Użytkownik

# Lipiec 02, 2010, 13:53:47
Ponawiam pytanie: czy do WSOC kwalifikują się gry zrobione na UDK i Unity3d?

Offline dynax

  • Użytkownik

# Lipiec 02, 2010, 14:13:27
Ponawiam pytanie: czy do WSOC kwalifikują się gry zrobione na UDK i Unity3d?

Nie sądzę, to jest zaawansowany game maker/

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Lipiec 02, 2010, 14:15:48
Ponawiam pytanie: czy do WSOC kwalifikują się gry zrobione na UDK i Unity3d?

Nie sądzę, to jest zaawansowany game maker/

Hahaha, więc to tak, UDK to zaawansowany game maker. W takim razie gry AAA powstają dziś w niegodnych game makerach (dobrze, że chociaż zaawansowanych :)), a jedynie my, prawdziwi warsztatowi twardziele-hardkorowcy, piszemy gry po bożemu. :>

Offline pi1er

  • Użytkownik
    • Mój devblog!

# Lipiec 02, 2010, 14:23:58
Przecież to Engine'y, jak coś ma graficzny edytor to od razu jest game-makerem? :P

Offline zxc

  • Użytkownik

# Lipiec 02, 2010, 14:42:58
Dlatego chcę mieć odpowiedź na to pytanie :).

Offline Ivian

  • Użytkownik
    • Ivian's Cave

# Lipiec 02, 2010, 14:58:22
Hahaha, więc to tak, UDK to zaawansowany game maker. W takim razie gry AAA powstają dziś w niegodnych game makerach (dobrze, że chociaż zaawansowanych :)), a jedynie my, prawdziwi warsztatowi twardziele-hardkorowcy, piszemy gry po bożemu. :>

Sorry za offtop ale krata dla tego Pana ;)

A co do tematu in my opinion jak chcesz użyć UDK, to używaj. Nikt Ci nie broni. Zasady zostały już określone.

Offline ANtY

  • Użytkownik
    • ANtY

  • Zbanowany
# Lipiec 02, 2010, 15:01:11
Przecież to Engine'y, jak coś ma graficzny edytor to od razu jest game-makerem? :P
A czym się różnią?
Oczywiście jeśli byśmy pisali w game makerze (nie korzystali z klocków).