Autor Wątek: Silent World - 2d Online Empire Builder. Pierwsze Grywalne Demko.  (Przeczytany 7011 razy)

Offline ANtY

  • With fury and fire
  • Użytkownik
    • ANtY

  • Zbanowany
# Lipiec 07, 2010, 12:18:27
Nom, to na pewno byłoby lepsze, jakby rozgrywka trwała dłużo dłużej (miesiąc?)
Njelpiej jakby każda frakcja miała kilka miast i z utratą każdego rosłyby ceny, czy co tam, aż w końcu jedna frakcja by wygrała.
Tylko trzeba by było zrobić coś w stylu npc strażników (bo inaczej wygrają ci, którzy będą zalogowani na serwie przy takiej ilości graczy ^^)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Liosan

  • Redaktor

# Lipiec 07, 2010, 12:22:53
+1 do NPC strażników (patrolujących? ostatnio jak patrzyłem, to było możliwe), ale nie podoba mi się "wiele miast" - po prostu jest za mało graczy na to.

Mi brakuje jakiegoś systemu handlu... "sprzedam iron ore za 15$", "kupię verite sword za 400$". Oprócz tego, brakuje mi zachęty do budowania budynków - powinno być tak, że rozwój "cywilizacji" trwa o wiele dłużej, i wymaga budowania konstrukcji (np. żeby przetwarzać zaawansowane rudy trzeba mieć piec hutniczy, który może stać tylko w zamkniętym pomieszczeniu).

Liosan

Offline ANtY

  • With fury and fire
  • Użytkownik
    • ANtY

  • Zbanowany
# Lipiec 07, 2010, 12:31:46
Żeby strażnicy byli trzeba zbudować koszary :)
A później, żeby ich było więcej to np. rzeźnie/młyn/bar/burdel

Co do większej ilości miast to by to wydłużyło rozgrywkę, ponieważ tak w jeden dzień zniszczą miasto i koniec mmo -_-

Offline pi1er

  • antyspam
  • Użytkownik
    • Mój devblog!

# Lipiec 07, 2010, 12:57:17
Cytuj
burdel
O_O

Fakt handel by się przydał, jakieś NPC guardy w stylu tych z MuOnline też.
Ta gra ma przyszłość, tylko trzeba ją zNoł-lajfić :D