Autor Wątek: Attemped to read or write protected memory - błąd, po zmianie modelu na większy  (Przeczytany 1098 razy)

Offline xardas97260

  • Użytkownik

# Czerwiec 24, 2010, 16:42:23
Witam. Oto i kodze sobie na podst. przykładu prostą grę. Kiedyś miałem model mapy, który by bardzo prosty, a mianowicie sama siatka kwadratowa to była. I było ok, wszytsko sie kompilowało. Teraz zmieniłem model, na wielkie miasto, przekonwertowane Autodesk FBX Converter, z .3ds na .fbx. Konwerter napisał że all się przekonwertowało dobrze. Ale jak kompiluje, to takie rzeczy się dzieję:
Error 1 Building content threw AccessViolationException: Attempted to read or write protected memory. This is often an indication that other memory is corrupt.
   at Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.FbxImporter.Cleanup()
   at Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.FbxImporter.Import(String filename, ContentImporterContext context)
   at Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.ContentImporter`1.Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.IContentImporter.Import(String filename, ContentImporterContext context)
   at Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.BuildCoordinator.ImportAssetDirectly(BuildItem item, String importerName)
   at Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.BuildCoordinator.ImportAsset(BuildItem item)
   at Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.BuildCoordinator.BuildAssetWorker(BuildItem item)
   at Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.BuildCoordinator.BuildAsset(BuildItem item)
   at Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.BuildCoordinator.BuildAndLoadAsset(BuildItem item, BuildItem requestingItem)
   at Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.BuildCoordinator.ImportAssetViaCache(BuildItem item, String importerName)
   at Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.BuildCoordinator.ImportAsset(BuildItem item)
   at Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.BuildCoordinator.BuildAssetWorker(BuildItem item)
   at Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.BuildCoordinator.BuildAsset(BuildItem item)
   at Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.BuildCoordinator.RunTheBuild()
   at Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.Tasks.BuildContent.RemoteProxy.RunTheBuild(BuildCoordinatorSettings settings, TimestampCache timestampCache, ITaskItem[] sourceAssets, String[]& outputContent, String[]& rebuiltContent, String[]& intermediates, Dictionary`2& dependencyTimestamps, KeyValuePair`2[]& warnings) C:\Users\Kuba\Desktop\SimCars_src\SimCars\SimCars\Content\mesh.FBX SimCars

Co ja mam zrobić? Aha, jak 2 raz skompiluje to samo, to aż mi kompilator sie wywala, i w raporcie pisze że "appcrash".
A zestaw jest taki: C# express 2008 + XNA 3.1 express
Nie dodawałem nic do niego
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 24, 2010, 16:44:05 wysłana przez xardas97260 »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych