Autor Wątek: Esenthel czy Ogre?  (Przeczytany 8511 razy)

Offline kuba

  • Użytkownik

# Czerwiec 24, 2010, 13:41:28
Java, rozumiem, że do Unigine też masz takie uprzedzenie? ;)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Czerwiec 24, 2010, 13:54:20
Oczywiście że z Unigine jest to samo co z Essenthelem. Jeżeli na screenach wyglądają cudnie a mimo kilku lat nie wyszła na nich żadna gra, to o czymś to świadczy.

Offline kuba

  • Użytkownik

# Czerwiec 24, 2010, 14:35:02
Nie mówię, że nie :D
Na Esenthelu strasznie nie wygodnie pisze się duże projekty (w porównaniu z innymi enginami).

Offline MichalBe

  • Użytkownik
    • MichalBe's Github

# Czerwiec 24, 2010, 16:12:28
Będzie skończona gra - pogadamy inaczej o Esenthelu. Za to Ogre3D i Panda3D mają już komercyjne gry za sobą.

tak, w przypadku pandy jedną albo dwie zrobione przez Twocow (Disney), a na forum nie sposób znależć nic skończonego oprócz polepionych tutoriali i sampli z dokumentacji.

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • FotoGry

# Czerwiec 24, 2010, 17:23:23
Spokojna głowa, już mam w pandzie wykonane 1 i 1/3 projektu, tylko na razie pisze na potrzeby pracy inzynierskiej, i po obronie za zgoda uczelni pewnie dopiero bede mogl udostepnic ;)

Offline bananu7

  • Użytkownik
    • komiks RFMN

# Lipiec 21, 2010, 11:51:18
Do UDK też jest możliwość podpięcia .dll'ek c++.
To ciekawe, będę musiał o tym poczytać, ale i tak edytor wydaje mi się strasznie nieintuicyjny i trudny w obsłudze.
Ale biorąc pod uwagę stosunek możliwości/skomplikowanie i tak jest b. dobry.

Offline luknik

  • Użytkownik
    • Żuksoft

# Lipiec 31, 2010, 17:16:50
A zależy mi na ładnym efekcie (nie mam zamiaru oszczędzać zasobów komputera)
Kupuj CryEngine 3  ;D ;D ;D... A tak na serio ja pracuję na Esenthel'u i tobie też tak radze.

Offline bananu7

  • Użytkownik
    • komiks RFMN

# Lipiec 31, 2010, 18:17:26
Argument za Ogre : 100x większe community (na oko)

Offline nilphilus

  • Użytkownik
    • wordpress

# Lipiec 31, 2010, 18:27:56
Jestem strasznym leniem, to całości czytać nie będę tylko napiszę co mam do napisania ;p

Wybór silnika nie przyczyni się do jakości grafiki jeżeli nie potrafi się nim obsługiwać, a nauka obsługi pierwszego silnika jest całkiem wymagająca. Więc zastanawianie się nad wyborem silnika to raczej strata czasu, najlepiej rzucić monetą, a potem ew. w razie potrzeby się 'przesiąść' a będzie to znacznie łatwiejsze po poznaniu jednego.

Offline Rokuzo

  • Użytkownik
    • Masz na sprzedaż klucze do cs go?

# Sierpień 15, 2010, 12:01:44
A najlepiej nauczyć się samemu takie kombajny pisać a nie na gotowcach ciskać (chociasz dla grafików takie silniki są przydatne gdy nie mają pojęcia o programowaniu a chcą zrobić grę z własnymi modelami).

Offline raver

  • Użytkownik
    • Moja strona domowa.

# Sierpień 15, 2010, 12:12:43
A najlepiej nauczyć się samemu takie kombajny pisać a nie na gotowcach ciskać (chociasz dla grafików takie silniki są przydatne gdy nie mają pojęcia o programowaniu a chcą zrobić grę z własnymi modelami).

Tak. Najlepiej szyć sobie samemu ubrania, polować na jedzienie, zbudować własnoręcznie dom i jeździć samochodem, który sami sobie skonstruujemy. Przecież reszta ludzi to idioci i nie potrafią niczego dobrze zrobić...

Offline BrutalComputer

  • Użytkownik

# Sierpień 15, 2010, 14:36:00
A najlepiej nauczyć się samemu takie kombajny pisać a nie na gotowcach ciskać (chociasz dla grafików takie silniki są przydatne gdy nie mają pojęcia o programowaniu a chcą zrobić grę z własnymi modelami).
Programiści dzielą się na dwie grupy: silnikologów i resztę. I żadna grupa nie jest "(naj)lepsza" od innej.
chociasz dla grafików takie silniki są przydatne gdy nie mają pojęcia o programowaniu
Niestety do zrobienia każdej gry potrzebne są umiejętności programistyczne.
Za pomocą "magicznych bloczków" nic skomplikowanego nie ułożysz. ( właściwie "magiczne bloczki" to też język programowania strasznie niewygodny :D )

Offline Frondeus

  • Użytkownik

# Sierpień 15, 2010, 14:52:39
Tak. Najlepiej szyć sobie samemu ubrania, polować na jedzienie, zbudować własnoręcznie dom i jeździć samochodem, który sami sobie skonstruujemy. Przecież reszta ludzi to idioci i nie potrafią niczego dobrze zrobić...
Zupełnie jak w grze Silent World ;D
Jednakże pisząc silnik nie napiszesz gry ;) Wiem z mojego doświadczenia.

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Sierpień 15, 2010, 15:08:38
Cytuj
Jednakże pisząc silnik nie napiszesz gry
wcale nie. popatr na crytek - zrobili silnik i grę na nim.
można napisać silnik i zrobić grę, tylko wtedy gdy piszesz silnik wraz z tą grą.

Offline Vx-x.

  • Użytkownik
    • Vx-x. Page

# Sierpień 15, 2010, 15:28:39
Rockstar też. (LoL, co za przykład)