Autor Wątek: Blueprint - open source  (Przeczytany 1783 razy)

Offline pi1er

  • antyspam
  • Użytkownik
    • Mój devblog!

# Czerwiec 11, 2010, 12:03:45

Blueprint zostało oficjalnie ukończone, udostępnione są zarówno binarki, jak i źródła i grafika.

Cytuj
Blueprint to prosta platformówka, zasada gry jest prosta -> Dojść do pola oznaczonego ptaszkiem, przy tym uważając na pola pułapki ;)

Gra zawiera sześć grywalnych poziomów, jest prostym przykładem użycia silnika XenoN Core (autorstwa PsichiXa).
Jest to jedynie sześć poziomów z uwagi, że jest to mini-gra/przykład. Każdy może bezproblemowo rozwinąć projekt o kolejne poziomy, ulepszyć grafikę czy sam gameplay.
Możecie dodać stado dzikich ninja, pedobeara czy nawet zdjęcie jakiejś dziewoi (jeżeli macie do niego licencję) itd.

Cytuj
BLUEPRINT - licencja.txt

Grafika i programowanie: pi1er
Muzyka: Apache - Crystal Clear
Silnik: XenoN Core by PsichiX
----
Kod źródłowy oraz grafikę można dowolnie modyfikować i wykorzystywać, w przypadku zastosowania grafiki lub większej części kodu miłym gestem byłoby wspomnienie o mnie w Credits, ale nie jest to konieczne.

DOWNLOAD
- binarki
- źródła (projekt w VS)
- grafika (bmp)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 11, 2010, 13:24:50 wysłana przez pi1er1 »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Czerwiec 11, 2010, 13:20:43
Może jakiś opis, o co w tym w ogóle chodzi? :)

Offline pi1er

  • antyspam
  • Użytkownik
    • Mój devblog!

# Czerwiec 11, 2010, 13:25:48
Może jakiś opis, o co w tym w ogóle chodzi? :)
Ciężko się niepokapować po screenie, ale na wszelki wypadek dodałem opis do tematu.

Offline Oti

  • Użytkownik

# Czerwiec 11, 2010, 14:52:21
To jest już serio ukończone? ; O Jak na moje, to ładną antyreklamę robisz temu silnikowi-artefakty przy poruszaniu graczem, beznadziejna fizyka(chyba, że akcja dzieje się w kosmosie). No i absolutnie żadnego ficzera silnika tutaj nie pokazujesz. Jak chcesz robić przykłady do silnika, to rób wykorzystujące jego bajery-particle system i co tam jeszcze w tym silniku jest. To-jak mówiłem-jest raczej antyreklama. Oczywiście to tylko moja subiektywna opinia.

Offline pi1er

  • antyspam
  • Użytkownik
    • Mój devblog!

# Czerwiec 11, 2010, 15:44:09
To jest już serio ukończone? ; O Jak na moje, to ładną antyreklamę robisz temu silnikowi-artefakty przy poruszaniu graczem, beznadziejna fizyka(chyba, że akcja dzieje się w kosmosie). No i absolutnie żadnego ficzera silnika tutaj nie pokazujesz. Jak chcesz robić przykłady do silnika, to rób wykorzystujące jego bajery-particle system i co tam jeszcze w tym silniku jest. To-jak mówiłem-jest raczej antyreklama. Oczywiście to tylko moja subiektywna opinia.
Pewnie Cię nie przekonam, ale...
Jesteś pierwszą osobą, która ma artefakty przy poruszaniu. Gra była testowana na kilku komputerach i nikt nie miał problemów z grafiką.
Fizyka nawet z założenia nie miała być realistyczna, gdzie tu takiemu programiście do matki natury...

To tylko prosty przykład, wiele silników ma równie proste przykłady np w swoich plikach.
Ten przykład obejmuje wiele podstaw silnika takich jak: rysowanie, obsługa dźwięku (muzyki), obsługa kilku scen, wyświetlanie intro, przeliczanie ruchu względem FPSu. Oraz kilka podstaw typu: obsługa mapy kaflowej, czy kilku poziomów na mapie kaflowej.

Uważam, że jako basic example jest w stanie nauczyć totalnych podstaw obsługi XenoN Core.

Offline Super Mario

  • Użytkownik

# Czerwiec 13, 2010, 17:27:04
Może jakiś opis, o co w tym w ogóle chodzi? :)
Ciężko się niepokapować po screenie

Wlasnie ze ciezko, bo przeciez mozna tylko wywnioskowac, ze to platformowka ale na jakich zasadach juz dziala, to nie :P
Ogolnie to gitara :)