Autor Wątek: Możliwości Ogre 3D a C++  (Przeczytany 5112 razy)

Offline Blackmoore

  • Użytkownik

# Czerwiec 08, 2010, 10:50:28
Cytuj
Myślę, że większość wspomnianego tygodnia spędziłbyś na wyklikiwaniu opcji eksportera i rozwiązywania problemów pt. "model wyświetla się do góry nogami".
Z czego najlepiej exportować aby uniknąć takiego problemu lub w jakim formacie?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline toxic

  • Użytkownik

# Czerwiec 08, 2010, 11:18:04
Wydaje mi się, że te problemy są nie do uniknięcia niezależnie od użytego eksportera/formatu/źródła. Po prostu trzeba zarezerwować trochę czasu na zrozumienie "co autor eksportera miał na myśli" i przećwiczyć sobie proces przygotowywania modeli do użytku w (o)grze. Potem już idzie rutynowo i z górki.


edit: powodzenia!
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 08, 2010, 12:23:04 wysłana przez toxic »

Offline Blackmoore

  • Użytkownik

# Czerwiec 08, 2010, 11:40:48
Dobra wielkie dzięki za te wszystkie wskazówki, po sesji zabieram się za pisanie :)