Autor Wątek: Prośba o przetestowanie programu.  (Przeczytany 2887 razy)

Offline t4fun

  • Użytkownik

# Czerwiec 01, 2010, 13:07:09
A teraz komp z pracy, nie działa bo Intel :D
->GL VENDOR: Intel
->GL RENDERER: Intel(R) G45/G43 Express Chipset
->GL VERSION: 2.1.0 - Build 8.15.10.1855
->GLSL VERSION: 1.20  - Intel Build 8.15.10.1855
->Initialize engine passed
->Load mesh: droga from data/town.m3d passed
->Load mesh: chodnik1 and chodnik2 from data/town.m3d passed
->Load mesh: budynek1 from data/town.m3d passed
->Load mesh: budynek2 from data/town.m3d passed
->Load mesh: lampa1 from data/town.m3d passed
->Load mesh: lampa2 from data/town.m3d passed
->Load mesh: dach1 from data/town.m3d passed
->Load mesh: dach2 from data/town.m3d passed
->Shader: Vertex program: data/sh1.vdat
->Shader: Fragment program: data/sh1.fdat
->Shader: compile vertex log = ERROR: 0:11: 'transpose' : no matching overloaded function found - implicit conversion not allowed

->Shader: GetGLSLParameter error
->Shader: GetGLSLParameter error
->Shader: GetGLSLParameter error
->Shader: GetGLSLParameter error
->Shader: GetGLSLParameter error
->Load shader passed
->PBuffer: OpenGL Extensions not support

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Ecrislee

  • Użytkownik

# Czerwiec 01, 2010, 14:16:06
Windows Vista SP2
Core 2 Quad Q9550
4GB DDR2
ATI FireGL V3100

->GL VENDOR: ATI Technologies Inc.
->GL RENDERER: ATI FireGL V3100
->GL VERSION: 2.1.8501 FireGL Release
->GLSL VERSION: 1.20
->Initialize engine passed
->Load mesh: droga from data/town.m3d passed
->Load mesh: chodnik1 and chodnik2 from data/town.m3d passed
->Load mesh: budynek1 from data/town.m3d passed
->Load mesh: budynek2 from data/town.m3d passed
->Load mesh: lampa1 from data/town.m3d passed
->Load mesh: lampa2 from data/town.m3d passed
->Load mesh: dach1 from data/town.m3d passed
->Load mesh: dach2 from data/town.m3d passed
->Shader: Vertex program: data/sh1.vdat
->Shader: Fragment program: data/sh1.fdat
->Shader: compile vertex log = Vertex shader failed to compile with the following errors:
ERROR: 0:11: '' : Built-in funtion 'Transpose' is not supported in GLSL1.10
ERROR:  compilation errors.  No code generated.

->Shader: GetGLSLParameter error
->Shader: GetGLSLParameter error
->Shader: GetGLSLParameter error
->Shader: GetGLSLParameter error
->Shader: GetGLSLParameter error
->Load shader passed
->Shader: EnableGLSLShader error
->Shader: Vertex program: data/post.vdat
->Shader: Fragment program: data/post.fdat
->Load shader passed
->Initialize objects passed
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 01, 2010, 14:18:55 wysłana przez Ecrislee »

Offline Joker

  • Użytkownik

# Czerwiec 01, 2010, 14:23:45
AMD Athlon 64 x 2 Dual Core Processor 5200+    2.69 Ghz
2.00GB Ram
Nvidia GeForce 9400 GT
Windows 7 x64

Działa aż miło

Offline Patryk N.

  • Użytkownik

# Czerwiec 01, 2010, 18:01:42
Działa prawidłowo (200 FPS) na:
System: Windows XP
Procesor: AMD Athlon XP 2000+
Pamięć: 2GB RAM
Grafika: ATI Radeon 2600 PRO (wersja AGP)

Offline Megabyte

  • Użytkownik

# Czerwiec 01, 2010, 22:14:03
Działa
->GL VENDOR: NVIDIA Corporation
->GL RENDERER: GeForce GTX 470/PCI/SSE2
->GL VERSION: 4.0.0
->GLSL VERSION: 4.00 NVIDIA via Cg compiler
->Initialize engine passed
->Load mesh: droga from data/town.m3d passed
->Load mesh: chodnik1 and chodnik2 from data/town.m3d passed
->Load mesh: budynek1 from data/town.m3d passed
->Load mesh: budynek2 from data/town.m3d passed
->Load mesh: lampa1 from data/town.m3d passed
->Load mesh: lampa2 from data/town.m3d passed
->Load mesh: dach1 from data/town.m3d passed
->Load mesh: dach2 from data/town.m3d passed
->Shader: Vertex program: data/sh1.vdat
->Shader: Fragment program: data/sh1.fdat
->Load shader passed
->Shader: Vertex program: data/post.vdat
->Shader: Fragment program: data/post.fdat
->Load shader passed
->Initialize objects passed

Offline t4fun

  • Użytkownik

# Czerwiec 01, 2010, 22:34:47
Działa, ponad 900 FPS :) GF 9800 GT

Na górze widoczny jest takie niebieskawy pasek: bug czy feature? http://dl.dropbox.com/u/3666467/town111.jpg
skąd masz informacje o FPS?

Offline Adam7

  • Użytkownik
    • warsztat.gd

# Czerwiec 01, 2010, 22:38:45
Na górze widoczny jest takie niebieskawy pasek: bug czy feature?
Raczej bug ale już sprawdzam czy jest to spowodowane.

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Czerwiec 01, 2010, 23:04:14
Działa, ponad 900 FPS :) GF 9800 GT

Na górze widoczny jest takie niebieskawy pasek: bug czy feature? http://dl.dropbox.com/u/3666467/town111.jpg
skąd masz informacje o FPS?
Fraps

Offline Witek9002

  • Użytkownik

# Czerwiec 03, 2010, 00:14:12
Na tym:
 - Intel Core2 Quad Q8200
 - ATI Radeon HD 48500
 - Windows XP Prof SP3

działa bez problemu, 750 FPS.