Autor Wątek: Multiplayer  (Przeczytany 1040 razy)

Offline kapec94

  • Użytkownik

# Maj 31, 2010, 20:46:16
Cześć!
To znowu ja! Cieszycie się? :)
Mam prośbę (EDIT: a fe, nie zauważyłem, że dwa razy takie cuś napisałem. jeszcze by było, że chcę, by za mnie inni ludzie pisali ;/): chcę napisać grę multiplayer, a dokładniej rozszerzyć obecne możliwości swej wspaniałej gry o możliwość gry przez Internet z żywą osobą.
Mam tylko jedną prośbę:
Dajcie po prostu cynk, jakiej klasy/klas z XNA albo System użyć. Tyle tego wszystkiego jest, że trudno ogarnąć.
Chodzi mi dokładnie o połączenie TCP/IP, tzn. klient podaje IP hosta (nie pomieszałem nazw..?) i przez nie się z nim łączy.
« Ostatnia zmiana: Maj 31, 2010, 20:53:31 wysłana przez kapec94 »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline bomkallo

  • Użytkownik

# Maj 31, 2010, 21:01:57
google odpowie ci szybciej :)

Offline BrutalComputer

  • Użytkownik

# Maj 31, 2010, 21:04:11
Kolejny wątek do PoL?
http://lmgtfy.com/?q=xna+tcp%2Fip