Autor Wątek: Delta time  (Przeczytany 1871 razy)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Maj 26, 2010, 17:19:35
Nie ma co panikować, generalnie chodzi o interpolację pozycji+obrotu obiektów. Gorzej jeżeli mamy np. animację szkieletową podpiętą do fizyki -- wtedy interpolowania jest więcej.

Ale nie zawsze jest to wymóg. Ja np. interpoluję tylko pozycję postaci gracza (Character Controller z PhysX) a reszta przy sensownych FPSach idzie płynnie.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline slowbro

  • Użytkownik

# Wrzesień 10, 2017, 18:38:59
Podczepię się pod ten wątek. Pasuje w sam raz. Mam wyliczoną wartość delta time. Wykorzystywana jest ona do wyliczania położenia poszczególnych wierzchołków obiektów czy cząstek w systemie cząsteczkowym. Czy wartość delta time powinna być jeszcze wykorzystywana np. w funkcjach glTranslatef, glRotatef?

Offline Sarann

  • Użytkownik

# Wrzesień 10, 2017, 20:17:55
A potrzebujesz jej tam wykorzystywać?
Chcesz obracać obiekt, używając do tego czasu delta?
Zmieniać jego pozycję?

Offline slowbro

  • Użytkownik

# Październik 07, 2017, 21:01:45
@Sarann: Tak.

Offline Sarann

  • Użytkownik

# Październik 08, 2017, 11:39:21
No to powinna być wykorzystywana.

Offline slowbro

  • Użytkownik

# Październik 08, 2017, 18:32:53
Dzięki Sarann.