Autor Wątek: Tworzenie gier na konsole(PS3)  (Przeczytany 20278 razy)

Offline Tanner

• Użytkownik

# Maj 18, 2010, 15:14:14
Witam!

Nie wiem czy wybrałem dobre forum pod względem treści, ale wiem że jest tutaj wiele użytkowników niosących pomoc innym, więc myślę że dobrze wybrałem.

Czy wie ktoś jak się programuje i tworzy gry na Playstation 3? Wiem, że usłyszę różne odpowiedzi, jedne dobre, drugie złe... zależy mi na jakichś kursach albo tutorialach. Nic na razie nie znalazłem(słyszałem tylko, że SONY wysłał jakiś program większym firmom tworzącym gry(Ubisoft, Infinity Ward itd.))... Jestem zdolny nauczyć się jakiegoś języka, jeżeli trzeba. Tzn. nie jestem totalnym amatorem który by chciał gotowy program w stylu "PS3 Game Maker"(opanowałem w sposób średni "konsolę" w C++, a aktualnie zajmuje się nauką PHP) Nawet jeżeli ma być to długa droga to no i tak warto spróbować! Na pewno jest jakiś bardziej znany sposób, skoro nie tylko Sony robi gry na tę konsolę...
Wiem że nie jest to już robienie gier na zwykłego PC'ta, lecz na mniej znaną przez przeciętnego człowieka maszynę!

Jeżeli znacie sposoby tworzenia gier(kursy itp.) na inne konsole(XBOX, PLAYSTATION 1 i 2; itd.) to też prosiłbym o umieszczenie, gdyż mogą mi się przydać w przyszłości albo komuś innemu się przyda...

Dzięki za każdą pomoc(myślę że innym też by się przydała)
Pozdrawiam

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Dab

• Redaktor
    • blog

# Maj 18, 2010, 15:22:04
Na PS3 programujesz w Malbolge. Da się to ogarnąć z dokumentacją Sony.

Offline Tanner

• Użytkownik

# Maj 18, 2010, 15:25:28
Dzięki!
...na ile oceniasz naukę tego języka, i czy są znasz jakiś profesjonalny kurs?
Pozdrawiam

Offline gothicgirl

• Użytkownik

# Maj 18, 2010, 15:27:50
Dla początkujacych programistów, programowanie na konsole to prawie niemożliwa sprawa,
tu nie chodzi o umiejętnosci. Tylko o to komu te firmy (Sony,Nintendo) mogą dać te swoje SDK narzędzia
itp, do tworzenia ów gier na te konsole.