Autor Wątek: J2ME: M3G + wyświetlanie tekstu  (Przeczytany 857 razy)

Offline Mildanach

  • Użytkownik
    • Mildanach Ent

# Maj 18, 2010, 02:12:53
Mam taki problem: chciałbym wyświetlić tekst jako część UI "nad" aplikacją używającą M3G. Niestety jest tak, że dostęp do pikseli przez "zwykłe" Graphics spowalnia drastycznie pracę programu.
Chciałbym uniknąć fontów bitmapowych, bo trudno je zrobić np. dla języków azjatyckich. Co radzicie? Myślę nad rysowaniem tekstu (przez Canvas?) do nowej tekstury, ale jeszcze tego nie testowałem.
 

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline skalniak

  • Użytkownik
    • Home page

# Maj 18, 2010, 23:43:29
Cześć ja używam DrawString na rzecz Graphics. Spowolnienie jest owszem ale nie aż tak straszne.

Masz zamiar robić gry z chińskimi fontami ?

Pozdr.
skalniak

Offline Mildanach

  • Użytkownik
    • Mildanach Ent

# Czerwiec 07, 2010, 12:03:12
Cóż, Chińczycy też lubią pograć na komórce :)
Wierz mi, spowolnienie jest tak duże, że nie da się grać. Spróbowałem narysować tekst do tekstury - i niestety j2me nie pozwala w tym wypadku na rysowanie z kanałem alfa... Muszę teraz kombinować.