Autor Wątek: Codeminion - Brunhilda and the Dark Crystal - Open Beta  (Przeczytany 4342 razy)

Offline codeminion

  • Użytkownik
    • Codeminion

# Maj 13, 2010, 12:40:12
Witam!

Chcielibyśmy ogłosić, że nasza najnowsza gra casual Brunhilda and the Dark Crystal osiągnęła status open beta i jest dostępna do zagrania dla każdego w wersji trial. Będziemy wdzięczni za wszelkie szczere komentarze i sugestie ulepszeń. Gra została stworzona przez bardzo utalentowany zespół zewnętrzny, firmę TwinBottles, którą możecie znać z kilku produkcji prezentowanych także na Warsztacie (np. Poszukiwacze Zaginionej Warszawy). Codeminion natomiast występuje tutaj w roli producenta i wydawcy.

Poniżej bezpośredni link do gry (144 MB):
Wersja Angielska: http://codeminion.com/downloads/BrunhildaSetup_BETA2_en.exe
Wersja Polska: http://codeminion.com/downloads/BrunhildaSetup_BETA2_pl.exe

Kilka screenów z gry:
http://brunhildathegame.com/screenshots/brunhilda_01.jpg
http://brunhildathegame.com/screenshots/brunhilda_02.jpg
http://brunhildathegame.com/screenshots/brunhilda_03.jpg
http://brunhildathegame.com/screenshots/brunhilda_04.jpg

Oficjalna strona gry (docelowa strona rusza niebawem):
www.brunhildathegame.com

Po zagraniu w grę jest możliwość wypełnienia ankiety i zgłoszenia chęci wzięcia udziału w zamkniętych testach beta, czyli w testowaniu pełnej wersji gry. Osoby do zamkniętej bety będą wybrane spośród tych, którzy prześlą nam najwięcej wartościowych komentarzy. W przypadku błędów technicznych prosilibyśmy o przesyłanie plików Brunhilda_log.txt oraz LOG.txt generowanych w katalogu z zainstalowaną grą. Adres, na który należy przesyłać pliki to brun_beta małpa codeminion kropka com.

Bardzo liczymy na szczere komentarze. Zespół TwinBottles to wielcy fani i części bywalcy forum Warsztatu więc nie zawiedźcie ich! ;) Pozdrawiamy serdecznie i zachęcamy do grania i komentowania!

Zespół Codeminion
www.codeminion.com

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Maj 13, 2010, 13:19:32
Ładna grafika.

Offline codeminion

  • Użytkownik
    • Codeminion

# Maj 13, 2010, 18:41:07
Dzięki za opinię, grafika bardzo ewoluowała w trakcie produkcji i również jesteśmy zadowoleni z efektu finalnego.

Przy okazji, właśnie wrzuciliśmy trailer gry, można go zobaczyć tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=X4x5kK1VFvA

Offline Twinbottles

  • Użytkownik

# Maj 13, 2010, 19:05:55
Także cieszymy się, że się podoba :-)

Offline Lipek Samo Zło

  • Użytkownik

# Maj 14, 2010, 00:09:59
Gra jest bardzo fajna :) sądzę, że jest ona przełomem na rynku casualowym, odniesie sukces i będzie kreatorem nowego trendu gier casual.

Offline Barthap

  • Użytkownik
    • Mój blog

# Maj 14, 2010, 06:56:10
Bardzo ładna (czyli fajna :) ) gra! Właśnie pobieram tą betę, musieliście włożyć w to dużo pracy. Świetna robota!
« Ostatnia zmiana: Maj 14, 2010, 06:59:01 wysłana przez Barthap »

Offline ramqa

  • Użytkownik

# Maj 14, 2010, 07:31:13
oh damn... dopóki nie obejrzałem filmu myslalem ze to przygodowka point&click.... :) Wielka szkoda ;(

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Maj 14, 2010, 09:38:06
oh damn... dopóki nie obejrzałem filmu myslalem ze to przygodowka point&click.... :) Wielka szkoda ;(
+1

Offline raver

  • Użytkownik
    • Moja strona domowa.

# Maj 14, 2010, 12:23:59
Ogólnie gra wywołuje niezłe wrażenie.

Z dobrych rzeczy:
- grafika jest świetna, efekty też, brawa dla grafika
- fajny ten skrzat w prawym dolnym rogu
- gra ma klimat
- dużo minigierek, to imo też plus
- widać, że dopracowana
- dużo pomysłów dobrze zrealizowanych

Ale niestety, nie podoba mi się to, że:
- rozdzielczość jest w proporcji 4:3, jedną trzecią ekranu mam czarną, nie wykorzystaną
- nie mogłem znaleźć jednej butelki w pierwszej misji (tej pod stołem), nie była w "normalnym" miejscu, ani nie wyglądała na butelkę, dopiero odnalazłem ją klikając na oślep, mam nadzieję, że nie ma więcej tak poukrywanych rzeczy

No i to chyba tyle wyłapałem po 20 minutach gry. Spadam dalej się prezentacji z polskiego uczyć :).

pozdro

Offline Lobsang Rampa

  • Użytkownik
    • Global Epidemic

# Maj 14, 2010, 12:43:40
Bardzo ładnie rysowana grafika, rzadko się dzisiaj taką spotyka :)

Offline Solgar

  • Użytkownik

# Maj 14, 2010, 12:58:49
Co do trudności ze znajdywaniem obiektów, to po to jest pieczęć demona. Wcale tak długo się nie ładuje. Fakt, że zdarzają się przedmioty, które nie są do siebie podobne, ale wtedy się przydaje pieczęć. ;) Grafika jest poprostu fenomenalna. Animowane okienka menusa i wszędobylskie efekty cząsteczkowe nadają lekkości i miodności całemu UI. Bardzo wporzo!

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Maj 14, 2010, 13:24:27
No, no - grafika ze screenów całkiem fajna, a i filmi9k zachęca. Przetestuję w domu jak będę miał chwilkę, bo przeglądanie logów process monitora trochę jednak zajmuje (powiedzmy że nie lubię, jak mi casuale śmiecą w każdym możliwym katalogu na dysku dodatkowymi plikami ;)).

Offline codeminion

  • Użytkownik
    • Codeminion

# Czerwiec 23, 2010, 19:00:13
Cześć. Chciałem tylko dodać, że gra została właśnie ukończona i od wczoraj jest już w sprzedaży na naszej stronie :) Zapraszamy do pobrania najnowszej wersji z oficjalnej strony www.brunhildathegame.com -  przez dwa miesiące bety na prawdę dużo rzeczy zostało poprawionych. Dziękujemy wszystkim, którzy aktywnie nam pomagali oraz kibicowali.

Offline Krolik

  • Użytkownik

# Czerwiec 23, 2010, 20:22:39
Fajna dupa na screenie ...  :P
Gierka też całkiem fajna i wciągająca.

Codeminion czy mógłbyś powiedzieć jakie są koszta wytworzenia takiej gry jakich narzędzi się używa i jak opłacalna jest sprzedaż ?

Offline codeminion

  • Użytkownik
    • Codeminion

# Czerwiec 24, 2010, 19:16:15
Codeminion czy mógłbyś powiedzieć jakie są koszta wytworzenia takiej gry jakich narzędzi się używa i jak opłacalna jest sprzedaż ?

Jeżeli chodzi o narzędzia to używamy własnego silnika do gier 2D, stworzonego w C++. Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie o koszty, bo wygląda to bardzo różnie w zależności od projektu. Mieliśmy projekty o budżetach od 50 000 pln do 250 000 pln. Jak na razie wszystkie gry się nam zwróciły i zarobiły, ale bynajmniej nie oznacza to że rynek casual jest mało ryzykowny.