Autor Wątek: Pliki .3ds do .x  (Przeczytany 824 razy)

Offline jajcek

  • Użytkownik

# Maj 13, 2010, 02:59:17
Cześć,

mam pewne modele w formacie .x w przykładach w SDK z DirectX'a i normalnie mogę je wczytać przykładowym kodem z Tutoriala SDK (Tut06_Meshes). Jednak gdy stworzę najprostszy model (czyt. boxa) w 3Ds Max 2009 64 bit na vista (zapiszę w .3ds) i za pomocą conv3ds skonwertuje do formatu .x to nie wyświetla mi nic w programie. Czym to może być spowodowane? I jak szukać przyczyny?

Pozdrawiam i dziękuję za jakąkolwiek pomoc.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline englu

  • Użytkownik

# Maj 13, 2010, 03:32:59
A próbowałeś wyeksportować z maxa bezpośrednio do .x?
Tu masz przykładowy eksporter: http://www.andytather.co.uk/Panda/directxmax_downloads.aspx

Offline jajcek

  • Użytkownik

# Maj 13, 2010, 11:37:08
okej, wyszło na to, że miałem źle kamerę ustawioną (btw nie wiedziałem, że ten obiekt będzie taki duży, w maxie był malutki), ale dzięki za tą pandę, bardzo się przyda :).