Autor Wątek: "Creative Dimension" - prywatna szkoła nowoczesnych technologii - współpraca  (Przeczytany 3437 razy)

Offline hypnoarts

• Użytkownik

# Maj 12, 2010, 23:28:15
...
« Ostatnia zmiana: Maj 13, 2010, 03:08:24 wysłana przez hypnoarts »

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline hypnoarts

• Użytkownik

# Maj 12, 2010, 23:44:51
...
« Ostatnia zmiana: Maj 13, 2010, 03:08:34 wysłana przez hypnoarts »

Offline Pomar1

• Użytkownik

# Maj 12, 2010, 23:54:43
Pomysł jak dla mnie genialny, ale co prawo polskie nasze drogie powie  :) ?

Offline hypnoarts

• Użytkownik

# Maj 13, 2010, 00:00:17
...
« Ostatnia zmiana: Maj 13, 2010, 03:08:45 wysłana przez hypnoarts »

Offline hypnoarts

• Użytkownik

# Maj 13, 2010, 00:05:39
Nie znam się, ale zaryzykuję stwierdzenie, że mozna to trochę porównać do nauki języków :) - otwierasz szkołę językową, w której chcesz uczyć np. dialektów wymarłych plemion zamieszkujących amazonię... :)

Offline TeMPOraL

• Użytkownik
    • devBlog

# Maj 13, 2010, 00:25:57
No szkola mialaby charakter prywatny, wiec zadnych narzuconych programow ktorych i tak nie ma i dluuuugo nie bedzie, a zeby nauczac nawet dzieci nie potrzeba zadnego wyksztalcenia pedagogocznego - jezeli sa to zajecia prywatne pozalekcyjne, musi byc jedynie zarejestrowana dzialalnosc

- Potwierdzilem jakis czas temu w ministerstwie oswiaty i na takiej zasadzie prowadze wlasne zajecia
Pytanie, jaki wyobrażasz sobie wymiar godzin? Przedstawiony przez Ciebie program wymagałby więcej, niż "1.5h 2x w tygodniu" znanego ze szkół językowych.

Pomysł jest bardzo ciekawy i byłby szczególnie pożyteczny, gdyby udało się go "przepchnąć" jako pełnowymiarową szkołę. Masz jakiś pomysł, jak można by to zrobić?

Vipa

• Gość
# Maj 13, 2010, 00:31:18