Autor Wątek: Supra Torque  (Przeczytany 14646 razy)

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Wrzesień 28, 2010, 17:16:09
Mój feedback do RC11.4:
-w paczce nie ma configa (ten od RC10 działa)
-na standardowych ustawieniach nie da się nawet zmienić samochodu, tak strasznie menu laguje
-na zedytowanym config.ini (to co wiedziałem to dałem na 0) mam 15-20FPS i nawet można grać
-po wyłączeniu wszystkich efektów oprócz wody(?) mam 60FPS i odczucie, jakbym grał w NFS3 (chodzi o wygląd samochodu).
<Dalsza część feedbacku jest po zmniejszeniu detali.>
-samochody mają nieskończone obroty (upadłem nissanem na bok i przytrzymałem strzałkę w górę - obroty szły w dziesiątki tysięcy; dokładnej liczby nie podam, bo <patrz niżej>)
-obrazek w menu i tło prędkościomierza jest odwrócone w pionie (RPMy nieczytelne)
-samochody słabo skręcają, chyba, że wpadnie się w poślizg
-łatwo wpaść w poślizg i trudno z niego wyjść
-w menu wyboru  samochodu podłoga jest jednym wielkim artefaktem
-tło w grze jest szare, wlazło na płot i mruga
-mój lekko wyrobiony pad od PSXa powoduje stałe skręcenie kół w prawo, chyba, że skręcam w lewo
-samochód samoczynnie skręca w prawo (w ogóle jest bardziej w prawo niż w lewo)
-po wypadnięciu z trasy nie da się wrócić na trasę (szarżuję z prędkością 50km/h na pięciomilimetrowy krawężnik, bez skutku)
-wciskając ciągle R można lewitować

Ogólnie jest do dupy :) Ale nie przejmuj się, są gorsze gry.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Wrzesień 28, 2010, 19:43:41
Config juz dziala w menu :) dlatego juz nie ma osobnego exe.
Jaka masz karte Graficzna? :) Co do obrotow to wiem poprawie to ;)

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Wrzesień 28, 2010, 19:50:21
Karta graficzna to nVIDIA GeForce 7300 GT 256MB RAM. A co do configa, to ja mam przyzwyczajenie zmniejszać detale przed włączeniem gry.

I w pierwszej kolejności to napraw krawężniki (albo nawet je zrównaj z ziemią, przynajmniej tymczasowo). Potem odwrócone sprite'y.

Offline shutdown

  • Użytkownik

# Wrzesień 28, 2010, 21:15:41
O spritach już kiedyś z tego co pamiętam było pisane. Mi przy mojej cudownej "M" w lapku po zmianie na 800x600 mam 7 fps (z blurem), sprity w RC11 po raz pierwszy miałem prawidłowo, ten lekki w prawo irytuje a krawężniki to już jak dla mnie - niemal standardowa przeszkadzajka  ::)

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Wrzesień 28, 2010, 23:47:48
@Xirdus:

Wiesz ile to jest roboty kazdy model obrobic? szczerze to mnie tez wnerwiaja te krawezniki :) ale no nie mam czasu modeli
obrobic :(  Co do sprite'ow, no coż gdzies mam buga z obracaniem macierzy jak wyczaje to sie problem rozwiaze ;)

@Shutdown:

Aktualnie jest juz nowe demo ale nie skonczone zajmuje sie poprawianiem multiplayera ktory jeszcze nie dzialal jak nalezy.

Ogolnie gra ladnie nie bedzie wygladac poki nie dostane kasy na modele z wydajnoscia ciagle walcze narazie priorytet to
menu i multiplayer.

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Listopad 02, 2010, 10:43:45
No maly update: http://www.youtube.com/watch?v=gf2dc-OXrQs

demo na dniach chce skonczyc slady opon :) ofc kamera bedzie jakos naturalniej ustawiona ;)

Offline Rokuzo

  • Użytkownik
    • Masz na sprzedaż klucze do cs go?

# Listopad 02, 2010, 16:37:09
Szacun za giere :) dużo rzeczy do poprawki jest ale ja bym takiego czegoś i tak nigdy nie wymocił :(
Brawo ;)

Offline Neil

  • Użytkownik

# Listopad 02, 2010, 20:58:32
at: .:NOXY:.
mam dwa pytania
1) Ile szacujesz że potrzeba Ci na jeden model samochodu?
2) Ile chciałbyś mieć modeli samochodów?

Pozdrawiam
neil

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Listopad 02, 2010, 21:26:01
Fajny filmik, ale nie pokazałeś najważniejszego: SKRĘCANIA!!!

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Listopad 03, 2010, 02:04:03
@Neil:
- nie rozumiem tego pytania z szacowaniem? chodzi ci o ilosc vetow/poly? na model
- co do samej ilosci samochodow ciezko powiedziec ja liczylem moze z 10 przy czym bedzie je mozna dosc mocno modyfikowac jak i wizualnie tak i mechanicznie (mechaniczna modyfikacja dziala juz w 100% wizualna bedzie zalezala od modeli przygotowaych przez grafika)

@Xirdus:
- spokojnie wyszstkow swoim czasie niebawem dam nowe demo z nowa mapa chce to zrobic porzadnie do kupy zeby to mialo rece i nogi :) musicie jeszcze troszke poczekac.

Offline Neil

  • Użytkownik

# Listopad 03, 2010, 03:05:21
Sory nie jasno się wyraziłem:P
Cytuj
Ogolnie gra ladnie nie bedzie wygladac poki nie dostane kasy na modele

Dowiadywałeś się może ile mniej więcej mógł by kosztować Ciebie model w PLN... jak byś miał kasę... albo ile byś był w stanie zapłacić za model nie mając jakiejś tam górnej granicy prócz swojego zdrowego rozsądku.

Pozdrawiam
Neil

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Listopad 03, 2010, 13:02:16
ja to sie raczje dogaduje na zasadzie

Dostajesz tyle i tyle i robisz takie a takei modele ale cena mi nie jest do konca zanana raczej od zestawow assetow.

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Listopad 08, 2010, 07:41:54
Takie przygotowania do nowego dema jak poprawie jeszcze pare drazniacych spraw i dodam jakies propsy na mape to udostepnie nowe demo filmik na zachete: http://www.youtube.com/watch?v=nMcRU4lyYUw

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Listopad 14, 2010, 17:20:07
No i jest Demo 12.2:

http://www.indiedb.com/games/supra-torque/downloads/supra-torque-smmp-demo-v30

Mozecie sie pobawic to wciaz jest wersja Dupa pro.. i wiele jeszcze ulegnie zmianie ;) ale daje tak zeby pokazac ze projekt jeszcze zyje :)


Offline Xirdus

  • Redaktor

# Listopad 14, 2010, 17:25:38
"File Awaiting Authorisation"