Autor Wątek: Supra Torque  (Przeczytany 15189 razy)

Offline shutdown

  • Użytkownik

# Wrzesień 10, 2010, 01:12:46
Zrobisz kompatybilność, zyskasz ileś potencjalnych chętnych kupna. Ja już gdzieś powyżej obiecałem, choć nie wiem gdzie, za ile i kiedy będzie (i bez bajerów włączonych). Jeszcze żeby się ukazało z suprą (licencje...), to wtedy biorę preordera (nawet mając grać na niskich detalach, chyba że cena będzie dla mnie za wysoka) ;)

PS: Jako ester egga ukryj w grze misia podobnie jak w GTA:VC jajo było.  :)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Wrzesień 10, 2010, 02:40:04
Jutro (a w sumie dzis dostane odpowiedz czy jest juz zielone swiatlo na start) wtedy przechodze w commercial code mode wydanosc razy 3 :) nowa grafika gui itp :) narazie nie pokazuje wersji commercial bo no nie wypada :>

Offline shutdown

  • Użytkownik

# Wrzesień 10, 2010, 23:12:16
Jak światełko? Mam nadzieje że zielone, i zobaczę wygląd gry w commercial code mode (inni też).

Offline MichalBe

  • Użytkownik
    • MichalBe's Github

# Wrzesień 11, 2010, 03:13:44
jakby było to by sie pochwalił pewnie:)

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Wrzesień 11, 2010, 17:20:51
Jako ze weekend chyba zaspano w mojej sprawie narazie milczenie ;d wiec ja tez milcze :]

Offline shutdown

  • Użytkownik

# Wrzesień 11, 2010, 23:26:21
Czyli trzeba do poniedziałku czekać na info? Jeśli możesz to daj ok pierwszej - to sobie na specjalizacji zerknę ;]

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Wrzesień 13, 2010, 16:22:20
Narazie daje maly update teraz fizyka powinna dzialac normalnie zmienilem ja na stalo krokowa:

http://www.speedyshare.com/files/24227746/S_OGLRC.exe Prosze potestowac poniewaz no ja nie jestem na moim komputerze wstanie zmusic gre do zejscia ponizej 30fps.. :D

Offline shutdown

  • Użytkownik

# Wrzesień 13, 2010, 19:58:45
Czyli jest szansa na zielone światełko :) a więc pobieram, tylko chyba później sprawdzę bo mam jeszcze zadanie o jakimś Werterze (zna go ktoś?  ;)).

EDIT:
Właśnie potestowałem (zadanie o tym młodym Werterze zrobione...) ze szklaneczką whisky w ręku, trzeba było dzień święta uczcić (tak, wiem - po alkoholu nie jeździć, ale nikt ni mówił o piciu jeżdżeniu jednocześnie...). Efekt tocząco-latających aut przy spawnie znikł, więc dało się pojechać. Na standardowych ustawieniach na tym moim "M" cały czas równe 5 FPS. Podczas jazdy też w którymś momencie dachowałem, więc "R", spawn i po momencie FPS 2 i czarny ekran (został sam licznik i fps).
To chyba tyle, czekam na info o światełku  :)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 14, 2010, 01:20:45 wysłana przez shutdown »

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Wrzesień 14, 2010, 15:31:58
No inby jest :/ ale jakos sie nikt nie odzywa (ponoc z tytułu urlopu ) co do czarnego ekranu:

- Jest to spowodowane QNAN na resorze w pewnych krytycznych dla niego momentach usune wszelkie niedogodnosci po weekendzie.
- Dodam jeszcze skonczone menu
- Oraz pelny hud (mam nadizeje ze bedzie juz mozna sobie robic czasowki w grze)
- postaram sie rowniez dodac powrot na tor przy wypadnieciu z trasy do najblizszego punktu :)

To tyle czekac na update.

Offline shutdown

  • Użytkownik

# Wrzesień 14, 2010, 18:27:23
Też czekam na weekend (urodziny  ;)), zmniejszyłem rozdzielczość w opcjach na 800x600 i "M" osiąga zawrotne 8FPS i co zabawne to wygląda płynnie...
Jeszcze jadąc po tym moście(?) z pełną prędkością przydałoby się wyskoczyć na końcu, a nie jechać przyklejony do drogi przywalając w niewidoczną ścianę.

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Wrzesień 14, 2010, 19:08:04
W twojej karcie lgownym problemem to jest wydajnosc FBO ktora w Mkach niestety lezy (wynika to z moich testow z karta GF9600GTM) nie uzywaj HDR , a te przywalania wynikaja no walsnie z malego FPS przy czym fiyzka jest bardzo czula i wygrywa przy chamowaniu fakt ze przod auta "drze" w nawieszchnie no i uderza w nierownosc laczenia czesci mostow ;p (czyli problem wynika wylacznie z niedopracowania mapy xD)

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Wrzesień 14, 2010, 19:50:24
a te przywalania wynikaja no walsnie z malego FPS
Podobno zrobiłeś stałokrokową...?

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Wrzesień 14, 2010, 21:44:12
No tak :) ale interacji jest wiecej przy malym fps wrecz bardzo bradzo duzo i czasami fizyka lapie kolicje ktorej juz "nie ma" widocznej w sumie wystraczy zawieszenie podniesc zeby problem zniknol...

Offline shutdown

  • Użytkownik

# Wrzesień 14, 2010, 22:05:53
Kiedy wcześniej testowałem przy niemal wszystkim wyłączonym na ok 75 FPS też miałem zderzenia z mapą, a skoro fizyka działa poprownie(j) to mapa nie dopracowana.
A przy tych 8fps się już fajnie jeździło(motywacja dla programisty  ;)) i czekam na info o wydawcy, premierze itp.

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Wrzesień 14, 2010, 22:25:26
No tak :) ale interacji jest wiecej przy malym fps wrecz bardzo bradzo duzo i czasami fizyka lapie kolicje ktorej juz "nie ma"
Przepisz fizykę od nowa bo masz poważnego buga. Fizyka nie powinna nie może mieszać stanów poprzednich z następnymi.