Autor Wątek: Supra Torque  (Przeczytany 13706 razy)

Offline shutdown

  • Użytkownik

# Wrzesień 04, 2010, 21:41:49
Proponuję dodać licznik fps, mógłby się przydać.
Zauważyłem też że w opcjach dźwięku(które wygląda że działają) niema "back" ani "apply", jako że tego niema z gry trzeba wyjść wtedy brutalnie (ctrl+alt+delete) a po ponownym włączeniu gry i wejściu w opcje od razu weszło w dźwięk.

PS: Zdaje się że często będę coś pisał w tym temacie.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Sake

  • Użytkownik

# Wrzesień 04, 2010, 22:00:43
@up

Licznik FPS jest, wystarczy nacisnąć f1 ; )

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Wrzesień 04, 2010, 22:04:07
z gry trzeba wyjść wtedy brutalnie (ctrl+alt+delete)
alt+f4 nie może być?

Offline shutdown

  • Użytkownik

# Wrzesień 04, 2010, 22:11:39
@Sake
Dzięki za info

@Up
Nie chciało zadziałać(kilka razy sprawdzałem), choć alt+tab działa.

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Wrzesień 04, 2010, 23:23:13
No to tak:
O ile daliscie nowe skrypty to najlepiej da sie jezdzic Subaru, ogolnie warto sobie dac naped na 4 kola wtedy bedize lepsza sterownosc :) ale ciesze sie z waszych uwag all poprawie skaczace autka przy malej ilosci fps tez niebawem ;)

Co do menu dzwieku pod progress barami jest przeciez guzik BACK :) no chyba ze w jakis magiczny sposob zniknol =p chyba ze.. uzywasz rozdzielczosci mniejszej jak 800x600 :>
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 04, 2010, 23:25:25 wysłana przez .:NOXY:. »

Offline shutdown

  • Użytkownik

# Wrzesień 04, 2010, 23:30:45
@Up
Fakt, to z menu akurat testowałem na niskiej rozdziałce - ale to nie zmienia faktu że powinno być "BACK" (np. uniwersalnie od wysokości i szerokości odejmować jakąś wartość).
Rzeczywiście w wyższej jest, w opcjach obrazu strzałek w lewo niema(a te w prawo działają) ;p

@Sake
ja myślałem o stałym liczniku a nie tylko przy wciśnięciu.

Subaru rzeczywiście jeździ niemal że przyjemnie. Zakręty na drodze pokonuje z ok 120 km/h, zakręt na skrzyżowaniu na zewnętrznych(w lewo) ok 75km/h a po wewnętrznej(w prawo) ok 25km/h.
Tylko z tego reklamowanego driftu nadal nici, auto jak po lodzie bokiem potrafi się ślizgać...

Nadal nie wiem czy Supra będzie w wersji ostatecznej (tak kocham to autko i ze wzg na nie bym kupił pełną wersję).
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 04, 2010, 23:48:25 wysłana przez shutdown »

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Wrzesień 05, 2010, 00:12:26
Oczywiscie ze bedzie ;) w koncu to moje ukochane autko :D z tad tez nazwa a drift jest wszystko wymga tylko ustawienia parametrow auta  :) ok osiwacam was i podaje how to do that:

W katalogu data/scripts/ sa nazwy auta np FiatPunto otwieramy w nontaniku i dostajemy:

[carscript]

Postion 838.0 2.0 815.0 //nie uzywamne
MassCenter 0.0 -0.9 0.0  // srodek ciezkosci
Mass 1100 //masa
WheelRadius 0.57 //nie ruszac radius kola 
FrontWheel 1  //naped przod
BackWheel  0 //naped tyl
wheelpositions //pozycje amortyzatora lepiej nie ruszac tu moazna w sumie ziwekszajac po ujemnej robic twardsze zawieszenie srodkowe wartosci
 2.0 -0.4  -1.314
 2.0 -1.06 -1.314
 2.0 -0.4  1.314
 2.0 -1.06 1.314
-2.2 -0.4  -1.314
-2.2 -1.06 -1.314
-2.2 -0.4  1.314
-2.2 -1.06 1.314
WheelFrontPos 2 // nie ruszac 
WheelBackPos -2.2   // nie ruszac
ConvexBodySize 3.8 1.6 1.2 // nie ruszac
transmissionEfficiency 1.15 // skutecznosc przelozenia wplywa na przyspieszenie auta
motorForce 80 // moc silnika nie dziala chyba aktualnie ;d
differentialRatio 1.05 // dyferencial wplywa na moc silnika
MaxSteringAngle 0.8 // maxymalny skret kola
FrictionToFront 0.8 // tarcie statyczne
FrictionToSide  0.8 //tarcie dynamiczne
Drift 1  // nie uzywane
Smoke  1 // czy maja byc dymki z kol
Trials 0   // slady opon (aktualnie nie dziala)
CamDistance 4.6 //odleglosc kamerty
CamHeight  0.4  // wysokosc kamery
gearDesc default // nie ruszac nie skonczone tu bedize mozna ustawic krzywa silnika w zaleznosci rpm / moment w Nm
motorDesc default // nie ruszac nie skoczone tu przelozenie skrzyni a raczej mnoznik biegow
StartAngle 15.0 // nie uzywane
CarName punto // nazwa modelu auta
WheelName whell5  // nazwa modelu kola

Ogolnie jak sobie zrobisz auto z przyczepnoscia niska a raczej takie co latwo wpada w poslizg i duza moca silnika to zrobisz drift ;)

wystarczy tu sobie pomanewrowac zeby sobie mily samochod do driftu zrobic :)

Gui radze sie nie sugerowac nie dziala jeszcze wszystko :)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 05, 2010, 00:24:49 wysłana przez .:NOXY:. »

Offline shutdown

  • Użytkownik

# Wrzesień 05, 2010, 00:52:34
Dzięki za info, punto już prawie driftuje (po 5 minutach udało się pierwszy zakręt driftem), tylko trochę te krawężniki nadal przeszkadzają. Na drugiej mapie, krawężników niema, ale fizyka podobna do kamienia na lodzie - prostopadle gdzieś w las (zwiększę tarcie jeszcze).
Przydałby się duży płaski teren do testów (sam asfalt bez krawężników).
Skrypty aut są wczytywane tylko na początku czy przed samą jazdą?
Skoro będzie to czekam na pełną, tylko co z licencjami na auta?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 05, 2010, 01:00:01 wysłana przez shutdown »

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Wrzesień 05, 2010, 01:05:52
jak chcesz mieksze zawieszenie to daj w kolach

zamiast:

-0.4
-1.06

-0.45
-1.15 badz wiecej ale bez przesady xD

Co do licencji to sie okaze :) co i jak bo to sie ma wszystko tak do siebie ze jezli auto odbiega od oryginalu w ilus tam procentach nie trzeba na nie licencji czy cos takiego musial bym sie bardziej zainteresowac :)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 05, 2010, 01:12:50 wysłana przez .:NOXY:. »

Offline shutdown

  • Użytkownik

# Wrzesień 05, 2010, 01:13:41
Mój interpreter(mózg) nie rozpoznaje "bez przesady"  :P
A zawieszenie zaraz sprawdzę.
Przy okazji lekka zmiana w maksymalnym skręcie koła usprawnia opisywane przez większość problemy z słabym skrętem.

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Wrzesień 09, 2010, 18:45:38
Zapraszam na http://www.indiedb.com/games/supra-torque Tam znajdziecie aktualne demo i Patche :) dosc duzo poprawek prosze o dalsze opinie itp

Offline shutdown

  • Użytkownik

# Wrzesień 09, 2010, 23:23:57
To nowa wersja? Bo nadal widzę RC10, nadal nie zoptymalizowane i przy niskim fps auto wariuje aż będzie kołami do góry(przy spawnie się odbija, leci w górę, potem się zazwyczaj turla).

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Wrzesień 09, 2010, 23:42:29
Tak na Indie Jest RC10 ale jest tam tez patch aktualnie 0.2 radze zassac patch 0.3 bedzie moze jutro moze po jutrze z usunietym skakaniem :) co do optymalizacji jak mowilem na GF7 szału nie bedzie ;) To jest wciaz beta i takie rzeczy jak koncowe wyciskanie ostatich potow bedzie przed wydaniem :]
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 09, 2010, 23:46:29 wysłana przez .:NOXY:. »

Offline shutdown

  • Użytkownik

# Wrzesień 09, 2010, 23:49:35
Ja testuję na lapku, którego już tu w temacie po krótce opisałem http://forum.warsztat.gd/index.php/topic,16899.msg223180.html#msg223180
I mam nadzieję że wersja finalna będzie mi chodzić płynnie z minimum średnimi detalami...

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Wrzesień 10, 2010, 00:46:39
No wlasnei mgiczny GeForce GT 330M 1024 MB nic ze masz 1Gpamieci jak masz karte do pupy xD to "M" mi przysparza nie lada klopotow bo musze specialnie VBO pisac dla tych kart no ale nic jak bede zmuszony to dopisze :]