Autor Wątek: Supra Torque  (Przeczytany 14644 razy)

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Czerwiec 20, 2010, 00:00:52
No i uwaga :)

nowe demo mocno zoptymalizowane dzieki uwaga Ufixa (aka Seqacil) :) prosze o opinie czy jest jakas poprawa , co do fizyki jeszcze gorsza jak byla jestem w trakcie przerobek wszyskiego ale na pierwszy rzut poszedl renderer ;) jednak nie jest to jeszcze koniec moich zmagan

Enjoy: http://www.speedyshare.com/files/23039136/Supra_RC1.7z

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Lipiec 09, 2010, 12:47:45
Kolejny mały update teraz wszystko powinno dzialac tak jak nalezy pod kartami ATI :) http://www.speedyshare.com/files/23304273/Supra%20RC3.7z

Offline mar-ek1

  • Użytkownik
    • Wiejskie życie

# Sierpień 09, 2010, 23:26:48
Pobrałem, zagrałem i oto moje uwagi:
- Kiedy się ściemnia samochód robi się srebrny i praktycznie nie widać tekstury (patrz screen)
- Niektóre ślady po oponach nie znikają (również widoczne na screenie po lewej stronie) i wygląda jakby lewitowały
- Nocą nic nie widać, przydałby się jakiś księżyc, albo światła w samochodach
- Kiedy zaczyna się dzień, na modelach pojawia się oświetlenie, ale nie widać słońca
- Chyba coś jest nie tak z wyświetlaniem prędkościomierza (na screenie) tak jakby strzałka była w złym miejscu
- Jestem przyzwyczajony, że w tego typu grach naciskając strzałkę w tył samochód najpierw się zatrzymuje, potem jedzie do tyłu (analogicznie przy jeździe do przodu), a tutaj trzeba nacisnąć dwa razy - najpierw żeby się zatrzymał, a następnie żeby pojechał w tył - chyba większość graczy woli wcisąć strzałkę raz



Mój sprzęt:
Athlon XP 1,9Ghz
GeForce 7300gt 256mb
1GB RAM

Plik config.ini:
Resolution 1024 768
Depht 24
FullScreen 0
Fog 1
Light 1
Sound 1
Music 1
Volume 70
MVolume 62
Filter 1
Vsync 0
Shader 1
FSAA 0
Blur 0
Anizo 4
MIPMAP 1
HDR 0
SSAO 0
DOF 0
FBO_Buffsize 1
map_detail 2
shadowmapsize 1024
ifShadow 1
water 0
ShadowResIncr 32
Skyboxtype 0
PhysX 1
Cubemap 0

Przy takich ustawieniach gra online chodzi płynnie, ale nie sprawdzałem ile FPS wyciąga.

Mam nadzieję, że pomogłem  ;)
« Ostatnia zmiana: Marzec 27, 2014, 16:13:38 wysłana przez mar-ek1 »

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Sierpień 20, 2010, 19:41:08
Dzieki :) wszystkie niedogodnosci zostana niebawem usuniete tzn wiekszosc juz jest usunieta niebawem bedzie naprawde gruby update skoczne jeszcze tylko pare rzeczy i zakoncze testy mutliplayera.

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Wrzesień 04, 2010, 11:49:20
Mysle ze gra jest na dzien dzisiejszy na tyle stabilna ze da sie pograc:

http://www.speedyshare.com/files/24108893/Supra_RC10.7z
http://www.speedyshare.com/files/24110320/updatecar.zip <-UPDATE

Sterowanie:

Strzalki, spacja , A/Z biegi zeby cofac trzeba wbic wsteczny i dac gazu
Pad: OS X , button 1 - hamulec, button2 - gaz , button5 - reczny , button 6,8 - Biegi

Wymagania:

Intel/AMD 1.7Ghz 256 Ram, GeForce7 GT / Podobna ATI (Wymagania minimalne szalu nie bedzie)

Do tego zainstalowac : PhysX software Drivers 9.09.1112 min!, Vc Redist 2008

W razie problemow poprzestawiac opcje w Config.exe

Prosze o testowanie na takich ustawieniach:


Oczywiscie przy sprzecie o wymaganiach minimalnych wylaczyc HDR, Cubemape i wode i ew cienie ;)

Znane Bugi:

Jako ze auto smiga teraz na raycascie to 30fps trzeba miec jak nie to sie nie bedzie dalo jezdzic (nie zagescilem probkowania jeszcze) do tego czasami wyskakuje czarny ekran jak tak sie stanie to nalezy wcisnac ESC i ponownie zaladowac mape.

Multiplayer dziala ale jeszcze nie do konca :) dziala wolno. Jak ktos chce pograc to tak do 4 graczy na lanie ;) porty do routera: 17500 9000

« Ostatnia zmiana: Wrzesień 04, 2010, 19:53:06 wysłana przez .:NOXY:. »

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Wrzesień 04, 2010, 17:25:43
Narazie się ściąga, więc ocenię configa :P Po pierwsze antialiasing pisze się łącznie, przez i :) Po drugie, można było zrobić jedną ramkę PostEffects.

PS z ilością RC już chyba przegoniłeś wine ^^

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Wrzesień 04, 2010, 17:44:10
XD wiem wiem tak sie jakos u mnie przyjelo sciagnij ten maly update i rozpakuj do katalogu z gra zeby skrypty podmienilo bedzie lepsza fizyka jazdy :)

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Wrzesień 04, 2010, 18:52:36
Ja pierwszy raz tą grę ściągam, więc samego patcha i tak nie mogłem. Tak czy inaczej przy ładowaniu (po niesamowicie pikselowatym intrze i pięknym ekranie "wciśnij enter") zaliczam crasha "wyślij raport/nie wysyłaj"*. Stawiam, że lista powodów, by wymienić mojego Athlona XP na coś z obsługą SSE2 zwiększyła się o jedną pozycję ;)

* - ponieważ z pewnych powodów ;D wyłączyłem raportowanie błędów, właściwie pokazuje mi się tylko "zamknij"

Offline mentor

  • Użytkownik

# Wrzesień 04, 2010, 19:05:41
Na GeForce 9600 GT działa raczej dobrze :) Aha, pad też działa. Jedyne zastrzeżenie mam do skręcania - okropne... Gdybym nie wcisnął ręcznego, w ogóle bym nie wiedział, że wózek umie skręcać.

Offline hfjh

  • Użytkownik

# Wrzesień 04, 2010, 19:11:15
Ściągnąłem, nie da się grać, samochód w ogóle nie skręca, nie chce też wjechać na krawężnik :(

Poza tym na budynkach widać jakieś dziwne plamy cienia (Radeon HD4850).

Offline shutdown

  • Użytkownik

# Wrzesień 04, 2010, 19:45:19
Też pobrałem pierwszy raz i mi podczas wczytywania się wysypuje, jak u Xirdus.
Sprzęt:
OS: Windows 7 Home Premium 32bit
CPU: IntelŸ Core™ i5 520M 2,4 GHz
RAM: 4 GB, DDR3 1066 MHz
GPU: GeForce GT 330M 1024 MB
Jest to laptop Samsung NP-R580-JS04PL W7HP

Jak odpaliłem z konsoli z włączonym logiem to ostatni fragment:
Cytuj
***********Material: [wheel_3] LOADED ***********
Create Car...
A skoro nie działa tym co pobrali nową wersję a nie update, to może czegoś brakuje(zakładam że ci którym działa pobrali update).

PS: A Supra(Toyota) będzie w finalnej wersji?

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Wrzesień 04, 2010, 19:46:49
Patch jest zeby sie wlasnie lepiej sterowalo, a patch jest do tej wersji aktualnej czyli do RC10. Zeby gra dzialala musiecie miec sterownik PhysX!!! w wersji min 9.09.1112 inaczej bedzie kupa :)

A patch w sumie to tylko skrypty aut jak ktos kumaty to sam zajarzy o co biega i jak sobie poedytowac :) jak komus nie pasuje zaiweszenie/tarcie itp

@shutdown daj mi caly log. A co do auta nie wiem :)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 04, 2010, 20:09:56 wysłana przez .:NOXY:. »

Offline shutdown

  • Użytkownik

# Wrzesień 04, 2010, 20:09:17
Mój błąd(pada - nie myślę). Właśnie pobieram PhysX 9.10.0513, choć nie wiem czy mi pójdzie bo na stronie o karcie jest że obsługuje a na stronie PhysX'a niema.
Przy okazji ponawiam pytanie o obecność Supry w wersji finalnej (bo w plikach nie znajduję, choć jakby tytułowe autko)?

EDIT:
Teraz działa, a link się tu przyda (pod ręką dla każdego)
http://www.nvidia.com/object/physx-9.10.0513-driver.html

Nie wiem czy inni też mają takie błędy:
-tło w menu do góry nogami
-tekstura licznika
-kursor też w dół
-niektóre auta się trzęsą, a jedno się nawet turlało  :o
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 04, 2010, 20:39:07 wysłana przez shutdown »

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Wrzesień 04, 2010, 20:56:35
pisalem ze jak jest bardzo malo fps to dziknie :) a textury sie obracaja to fakt taki maly bug ;p jak sie wylaczy to i owo...

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Wrzesień 04, 2010, 21:17:22
OK, ściągnąłem PhysXa, teraz poszło

Na ustawieniach proponowanych przez ciebie:
-fatalne intro
-ładne menu
-kursor jest odwrócony
-samochody po załadowaniu gry odbijają się od ziemi na metr, w losową stronę i przewracają; nie da się grać

Na ustawieniach minimalnych z rozdziałką 1280x800:
-fatalne intro
-menu do góry nogami
-menu wyboru samochodu nie ma tła
-da się grać
-żaden samochód oprócz focusa nie wydaje dźwięków
-samochody w ogóle (prawie) nie skręcają
-krawężniki zachowują się jak metrowe ściany
-po podłączeniu pada (od PSX przez przejściówkę PS2->USB) koła samoczynnie skręcają w prawo