Autor Wątek: Supra Torque  (Przeczytany 14643 razy)

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Maj 10, 2010, 05:07:10
Mysle ze czas w koncu załozyc watek o moich prawie 3 letnich wypocinach jako ze przymiezam sie do jakiegos w pelni grywalnego dema :)

Tytuł : Supra Torque
Gameplay: Wyscigi samochodwe z nie do konca pradziwa fizyka autka i bardziej nastawiona na "drift"

W suprze beda dostepne nastepujace tryby:
- Free Race
- Career
- Multiplayer Free Race

Sama gra oferowac bedzie mozliwosci podrifotowania , scigania, jazdy na czas oraz speed run itp :) wszystko z Przeciwnikami badz w multi, dodatkowo bedzie mozliwosc modyfikowania swojego pojazdu w celu podrasowania jego osiagow

Narazie wywalczam mozliwosc odpalenia na kartach radeona i usuwam drazniace bugi strona projektu: http://www.warsztat.gd/projects.php?x=view&id=1289 tam tez bedzie mozna znalesc aktualny download

Co jest zrobione a czego brakuje:

- renderer w pelni ukonczony.
- brakuje menu i gui ale walsnie teraz sie tym zajmuje
- no i najistotniejsze co zajmie mi prawdopowdobnie najwiecej czasu to muliplayer i AI ktore planuje na sieciach neuronowych zrealizowac...
- ogolna mechanika i kariera (obmyslany trzeba tylko dokonczyc implementacje) //ale to po beta testach

Krzyczec po mnie i podsuwac pomysły :)
« Ostatnia zmiana: Maj 10, 2010, 05:26:36 wysłana przez .:NOXY:. »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Oti

  • Użytkownik

# Maj 10, 2010, 16:10:19
Co do tech dema: Faktycznie świetnym pomysłem jest umieszczanie informacji o wymaganiach w 24-ro megowym pliku. ^^

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Maj 11, 2010, 05:39:56
Ok moj blad ;p

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Czerwiec 08, 2010, 05:48:41
http://www.speedyshare.com/files/22851133/Supra_RC1.7z Beta Demo do sciagniecia :) testowac mowic czy sie odpala gdyby byly problemy odpalac gre z parametrem /log i posylac mi wygenerowany plik: "game.log" podsylajcie propozycje wszysto co wam przyjdzie do glowy. Waga 100mb

Offline Zielony

  • Użytkownik
    • Ghurund Engine

# Czerwiec 08, 2010, 09:52:18
Działa, ale strasznie wolno (patrząc na wymagania minimalne z 'CZYTAJ.txt'). Wóz dziwnie reaguje na klawisze (może ze względu na szybkość działania) i w zasadzie co 10m zatrzymuje się na jakiejś górce. A tak, to całkiem nieźle ;]

log
Sprzęt:
C2D P8700 2x2.53
GF GT240M
4GB RAM
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 08, 2010, 09:56:26 wysłana przez Zielony »

Offline dario

  • Użytkownik

# Czerwiec 08, 2010, 10:50:10
Wszystko działa płynnie na najwyższych ustawieniach (zmieniałem w pliku Config.exe, bo w grze wywala komunikat "niedostępne"). Sprzęt:

C2D e4600 2,4Ghz
GF 8800GT
2GB RAM

Sterowanie trochę toporne. Przy większej prędkości nie da się praktycznie jechać. Ale grafika ładna, szczególnie model samochodu ;) Po wjechaniu do wody, powinno przenosić z powrotem na trasę. Tak samo po wypadnięciu poza mapę, gdzie leci się w nicość.

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Czerwiec 08, 2010, 13:45:44
Wszystko bedzie w sowoim czasie :) ZIelony bo  wymgania min = brak cieni , brak HDR, brak dynamicznej cubemapy

mozna troche przyspieszyc dzialanie edytujcie config.ini w katalogu data i zminicie te wartosci:

shadowmapsize 2048
ShadowResIncr 64

na

shadowmapsize 1024
ShadowResIncr 32
 
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 08, 2010, 13:55:17 wysłana przez .:NOXY:. »

Offline Zielony

  • Użytkownik
    • Ghurund Engine

# Czerwiec 08, 2010, 15:01:43
ZIelony bo  wymgania min = brak cieni , brak HDR, brak dynamicznej cubemapy
Co nie zmienia faktu, że w NFS przy tych samych ustawieniach mam kilka razy więcej FPS. Może Twoje dzieło nie lubi się z Win 7?

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Czerwiec 08, 2010, 15:26:02
jezeli pytasz o wydajnosc xp/ win 7 to xp wychodzi lepiej :) nieco ale jednak patrze tez na to ze to wersja nie zoptymalizowana :)

Offline Blackmoore

  • Użytkownik

# Czerwiec 10, 2010, 18:53:28
na Win 7 64bit śmiga ładnie, fajnie fizyka działa, tylko czasem zamiast nieba pojawiała się ziemia i takie nienaturalne lądowanie na kołach po dachowaniu - jakby magnes przyciągał do ziemi jak jest jeszcze lekko przechylone auto .

Offline kamilek

  • Użytkownik

# Czerwiec 10, 2010, 19:50:27
nie doczytałem że dopiero próbujesz wywalczyć uruchominie gry na Radeonie :D
i próbowałem ją urochomić ale no niestety crash przy ładowaniu  PhysX :)

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Czerwiec 11, 2010, 17:19:38
Domyslam sie ze skonczy sie tak iz bede musial w koncu uzyc Cg do shaderwo no bo GLSL sobie nie radzi z kartami radeona i juz nie mam pomysłu jak to obejsc zobaczymy co powie developer (tak tak gra bedzie wydana komerycjnie )

@kamilek: A jaka wersje physX masz? do dzialania gra wymga min wersji 9.09.112 inaczej ci nie odpali bo kompilowalem to na sdk 2.8.3 i mozesz sprobowac odpalic gre bez shaderow

Wylaczasz obsluge w config.exe nie mozesz zapomniec o wylaczeniu Famebuffor'a i efektu HDR framebuffor przestawiasz na NO BUFFERING do wyboru z list.y powinno sie odpalic. Tzn nie mowie ze nie moesz zprobowac z shaderami ale raczej nie bedzie dzialac to jest pogrom z tym co ATI wyprawia :(
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 11, 2010, 17:34:03 wysłana przez .:NOXY:. »

Offline RedHot

  • Użytkownik

# Czerwiec 11, 2010, 17:33:38
Domyslam sie ze skonczy sie tak iz bede musial w koncu uzyc Cg do shaderwo no bo GLSL sobie nie radzi z kartami radeona i juz nie mam pomysłu jak to obejsc zobaczymy co powie developer (tak tak gra bedzie wydana komerycjnie )

@kamilek: A jaka wersje physX masz? do dzialania gra wymga min wersji 9.09.112 inaczej ci nie odpali bo kompilowalem to na sdk 2.8.3
Nie ma co generalizować. AFAIK problemy bywały ze starszymi sterami i serią 3xxx . Poza tym developerem jesteś ty i jeśli już zupełnie nam brakuje polskich słów to pewnie chodziło Ci o publishera. No chyba, że to nie ty programujesz, to ok.

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Czerwiec 11, 2010, 17:35:42
:) nie brakuje nie ja jestem developerem ja tylko jestem programista ;) devleopingiem tego zajmuje sie osoba 3 moj "menager" xD

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Czerwiec 11, 2010, 17:38:52
Nie ma co generalizować. AFAIK problemy bywały ze starszymi sterami i serią 3xxx .
No nie wiem testowalem gra na Radeonie 4850 no i bieda z nedza raz dziala raz nie :(