Autor Wątek: XDK-360 pytanie teoretyczne.  (Przeczytany 803 razy)

Offline gothicgirl

  • Użytkownik

# Maj 10, 2010, 02:14:26
Witam.

Czy ktoś się zastanawiał w jaki sposób uzyskać XDK
jakimiś wszelkimi środkami?

Wiadomo ze bezpośrednio od microsoft, grupa indie,
ma małe szanse by to uzyskać.

Ale czy ktoś się nie zastanawiał
nad zrobieniem porządnej gry, na tyle dobrej, ze dobrze
by było zobaczyć ją także na xbox'a.

Tutaj tylko by pozostała sytuacja jak zdobyć te XDK.
A gdyby tą grę co zrobiłeś tam (razem z kumplami).
Postanowiłbyś wydać np. w techland'zie, oni się przypuśćmy już zgodzą.
Oni chyba mają XDK.

Więc spytałbyś się ich, czy niemożna by było ?pożyczyć?
jakoś w celu prze-portowania owej gry na xbox.

Czy by to było takie łatwe wtedy?
Czy dodatkowo techland musi się na dokładkę spytać jeszcze microsoft'a,
i czy jeszcze pewnie byłyby dodatkowe utrudnienia?

Tak sie po prostu zastanawiam, czy jak wydajesz gry przez firme, co ma XDK,
czy nie jest łatwo zdobyć coś takiego, w calu przeportowania tej gry na xbox w jakiś legalny prosty sposób?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Maj 10, 2010, 02:16:26
Najpierw zrób tę "dobrą grę". Wtedy XDK to pikuś.

Offline ConayR

  • Użytkownik

# Maj 10, 2010, 02:21:22
Czy ktoś z Was się zastanawiał
po co pisać
tak?

Bo ja długo myślałem i nie rozumiem
wcale a wcale takiego czegoś.


Dostęp do XDK wymaga statusu oficjalnego dewelopera. Ten można uzyskać wyłącznie, jeśli ma się "account representative", którego uzyskuje się przez wydawcę albo po wydaniu dobrej gry na platformie otwartej.