Autor Wątek: Kolizja kamery z boxem, uwzględniając rotację.  (Przeczytany 687 razy)

Offline Kink

  • Użytkownik

# Maj 09, 2010, 00:53:10
Witam! Mam pytanie, otóż mam współrzędna kamery oraz boxa, na którym wykonuję rotację, tu pojawia się me pytanie, znacie może jakiś dobry sposób, jak zrobić kolizję z takim boxem, jeżeli się kręci ? Z góry dzięki za pomoc :)



Pozdrawiam.


Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Chester2000

  • Użytkownik

# Maj 09, 2010, 08:57:49
OBB

Uprzedzając kolejne pytanie  ;)

http://www.toymaker.info/Games/html/collisions.html

Offline Kink

  • Użytkownik

# Maj 10, 2010, 20:39:56
A mam takie jeszcze pytanie :P Jest jakiś artykuł, w którym jest to pokazane dla Ogl'a i może znalazłoby się coś po polsku..? :P

btw. Jak ktoś zna jeszcze jakieś inne ciekawe sposoby do tego co napisałem w 1 poście to piszcie :)

Pozdrawiam.

Offline nexor

  • Użytkownik
    • deviantArt

# Maj 10, 2010, 21:48:24
Toż to przypadkiem nie jest screen roku? :)

Offline Kink

  • Użytkownik

# Maj 10, 2010, 23:59:47
heh, teraz tak popatrzyłem i zobaczyłem, że to czysta matematyka :D Już zrobiłem kolizje dla dowolnych prostopadłościanów o podanych wierzchołkach ^^

Pozdrawiam.