Autor Wątek: Siekierezada  (Przeczytany 2161 razy)

Offline ambersoft

  • Użytkownik

# Kwiecień 19, 2010, 00:59:33
Witam szanownych Panów i Panie,

1. O czym jest Twoja gra?
Nadchodzi koniec świata. Przygotuj się na walkę o przeżycie.

2. Czym zajmuje się postać w grze?
Obijaniem ryja przeciwnikom w starciu jeden-na-jednego.

3. Czym zajmuje się gracz?
Przeżyciem w starciu z bezpośrednią agresją.

4. W jaki sposób świat umacnia to, o czym jest gra?
Tego nie rozumiem.

5. W jaki sposób tworzenie postaci (lub jego brak) wzmacnia to o czym jest gra?
Gracz niczego nie tworzy. Ma pokonać wroga.

6. Jakie zachowania i działania gra nagradza i karze?
Nagrodą jest przeżycie starcia. Karą śmierć z ręki agresora.

7. W jaki sposób gra nagradza lub karze gracza?
Nagrodą jest przeżycie. Karą śmierć.

8. Jaki jest udział gracza w budowaniu fabuły gry?
Żaden.

9. Jakie elementy gry mają przykuwać uwagę gracza? (co sprawia, że ktokolwiek będzie chciał w grę grać)
Kondycjonowanie psychiczne [oswajanie z agresją].

10. Jak wygląda mechanika gry?
Realistyczne starcie - walka bezpośrednia [pięści, noże, etc]

11. W jaki sposób mechanika wzmacnia to o czym jest gra?
Nie dotyczy

12. W jaki sposób postać w grze dojrzewa?
Nie dojrzewa.

13. Jak wzrost postaci wzmacnia to o czym jest gra?
Nie wzmacnia.

14. Co chcesz wywołać u graczy swoją grą?
Co tam komu w duszy gra.

15. Jakie aspekty gry uważasz za najistotniejsze i chcesz im poświęcić więcej uwagi?
Realistyczne oddanie bezpośredniej agresji międzyludzkiej.

16. Jaka część gry najbardziej Cię interesuje i dlaczego?
J.W.

17. Co takiego odróżnia Twoją grę od innych?
Bezpośrednie ujęcie tematu.

18. Czy chcesz grę wydać i jak?
Wstawię reklamy napoju energetycznego i rozdam w internecie.

19. Jaki jest target Twojej gry?
Kompleksowy.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 19, 2010, 01:01:30 wysłana przez ambersoft »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Wiesiu

  • Użytkownik

# Kwiecień 19, 2010, 01:06:53
Czyli cos ala polski postal na tle nadchodzacej apokalipsy? :)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 19, 2010, 01:09:43 wysłana przez Wiesiu »

Offline ShadowDancer

  • Redaktor

# Kwiecień 19, 2010, 01:34:55
Nagrodą jest przeżycie. Karą śmierć.

Budzi to u mnie skojarzenia z BGII (swoją drogą najlepszą grą w swoim gatunku).

Offline ambersoft

  • Użytkownik

# Kwiecień 19, 2010, 12:37:49
Anty-postal. Gracz jest tym "dobrym", wróg jest "zły".

Nie przewiduję zmiany ról tj. masakrowania cywili tak jak w postalu.

Najważniejszy element to twarz przeciwnika - wypełniona agresją/cyniczna//drwiąca.

Przeciwnik wywrzaskuje obelgi pod adresem gracza, prowokuje, obraża, wyzywa.

Super dobra byłaby opcja podpięcia aparatu do mierzenia ciśnienia - tak żeby gracz mógł obserwować swoje tętno w grze.

Offline bragl

  • Użytkownik
    • Strona domowa z moimi projektami

# Kwiecień 19, 2010, 13:05:00
Qrcze ale nazwa jest myląca. Już myślałem, że coś związanego z książką o tytule "Siekierezada" lub knajpką w Bieszczadach: http://siekierezada.pl/.

Byłem tam i mogłoby to być coś ala bijatyka karczemna, albo stary dobry "Tapper", a tu taka niespodzianka ;).

Offline ConayR

  • Użytkownik

# Kwiecień 25, 2010, 14:14:32
4. W jaki sposób świat umacnia to, o czym jest gra?
Tego nie rozumiem.
Jeśli gra polega na okładaniu pysków, musi być w świecie coś z pyskami. Co sprawia, że świat, w którym się gra dzieje, pozwala na spełnienie pomysłów z pytań 1-3? W jaki sposób świat pomaga graczowi zrobić to, co ma zrobić grając; postaci w grze zrobić to, co jest jej celem?

Cytuj
5. W jaki sposób tworzenie postaci (lub jego brak) wzmacnia to o czym jest gra?
Gracz niczego nie tworzy. Ma pokonać wroga.
Czyli postać jest z przydziału? Zawsze "Zenek Morderca" i niczego się nie wybiera (tworzy)?

Cytuj
6. Jakie zachowania i działania gra nagradza i karze?
Nagrodą jest przeżycie starcia. Karą śmierć z ręki agresora.
Czyli gra nagradza efektywne i szybkie zabijanie? A może powolne i krwawe? Porównaj np. Modern Warfare 2 z The Club - w tej pierwszej masz zabijać szybko, w tej drugiej premiowany jest styl i combosy. Jaki styl gry jest nagradzany przez grę i czym? Jaki styl gry podlega penalizacji i jak?

Cytuj
7. W jaki sposób gra nagradza lub karze gracza?
Nagrodą jest przeżycie. Karą śmierć.
Tzn. gracz ginie przed komputerem jak przegra? To ja gry nie kupuję.

Cytuj
9. Jakie elementy gry mają przykuwać uwagę gracza? (co sprawia, że ktokolwiek będzie chciał w grę grać)
Kondycjonowanie psychiczne [oswajanie z agresją].
Gracza? Jesteś pewien? O_o

Cytuj
11. W jaki sposób mechanika wzmacnia to o czym jest gra?
Nie dotyczy
Czyli gra jest o zabijaniu, ale mechanika polega na głaskaniu kotków?

Cytuj
19. Jaki jest target Twojej gry?
Kompleksowy.
Awesome.

Offline Xirdus

  • Moderator

# Kwiecień 25, 2010, 16:24:02
Przyłożyłeś szablon gier RPG do mordobicia, brawo. Ja bym tak nie potrafił.
Cytuj
19. Jaki jest target Twojej gry?
Kompleksowy.
Awesome.
Za pierwszym czytaniem nie wiedziałem skąd taka reakcja. Dopiero za trzecim czytaniem załapałem. @ambersoft: już tłumaczę - wyszło na to, że tworzysz grę dla zakompleksionych.

Offline ANtY

  • With fury and fire
  • Użytkownik
    • ANtY

  • Zbanowany
# Kwiecień 25, 2010, 16:53:10
Mi to wygląda na prowokację

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Kwiecień 25, 2010, 18:03:01
Mi to wygląda na prowokację
Mam nadzieję :) Inaczej znaczyłoby to, że Wartsztat naprawdę schodzi na psy ;)

Offline Xirdus

  • Moderator

# Kwiecień 25, 2010, 20:18:09
Mi to wygląda na prowokację
Mam nadzieję :) Inaczej znaczyłoby to, że Wartsztat naprawdę schodzi na psy ;)
Raczej na lamy ;)