Autor Wątek: Bitter Glory - programista  (Przeczytany 2290 razy)

Offline Anraz

  • Użytkownik

# Kwiecień 18, 2010, 00:14:53


Zapytaliśmy programistów tworzących Bitter Glory o to, co ich motywuje do pracy.

Wszyscy odpowiedzieli, że programują, bo to lubią ;)

Prócz powyższego najczęściej pojawiały się takie przyczyny:

- zdobycie doświadczenia
- rozwijanie umiejętności
- wpis do CV
- mierzenie się z ambitnym wyzwaniem
- realizacja marzeń
- dobra zabawa
- dobra organizacja projektu
- dobra atmosfera/współpraca w zespole
- rozpoznawalność projektu
- obecność "Bitter Glory" w mediach
- udział w już wydanych/ na ukończeniu pobocznych projektach (Time of Wrath, Storm over the Pacific) 
- programiści zajmują się tylko programowaniem


Jeżeli dobrze byś się czuł robiąc grę z ludźmi o takiej motywacji (część z nich jest znana na Warsztacie) i jeśli posiadasz kilka z poniższych cech:

- zafascynowanie programowaniem
- trochę wolnego czasu
- konsekwencja w działaniu
- komunikatywność
- cierpliwość i wytrwałość


i jesteś świadomy, że kasa z tego projektu będzie dopiero po wydaniu gry, a do tego dobrze znasz C++ to zapraszam do grupy osób trzymających... "Bitter Glory" :)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Anraz

  • Użytkownik

# Kwiecień 25, 2010, 21:08:16
Powyższe ogłoszenie już się zdezaktualizowało, ale szukamy jeszcze programistów do rozwoju narzędzi, które pozwolą osobom od treści (osoby o naturze bardziej humanistycznej niż technicznej) edytować dane gry zapisane w plikach xml. Tutaj zarówno dobry jest  C++ jak i C#. Osoby zainteresowane proszę o kontakt.

Offline Lamer

  • Użytkownik
    • www.inwriter.wordpress.com

# Kwiecień 25, 2010, 21:38:43
Cytuj
edytować dane gry zapisane w plikach xml

Narzędzia? Do tego chyba wystarczy notatnik, choć Notepad++ chyba się lepiej sprawuje, oczywiście to nie jest oznaka niegrzeczności, ale czyż nie byłoby łatwiej korzystać z istniejących narzędzi? Edycja XML nie wymaga jakiś szczególnych aplikacji, no chyba że źle zrozumiałem.

Offline Kurak

  • Użytkownik

# Kwiecień 25, 2010, 21:52:45
Oczywiście że wystarczy jakiś sensowniejszy notatnik - dla programisty lub kogoś mającego minimalne zacięcie techniczne. Geograf albo historyk potrzebuje edytorka w którym wyklika sobie skład dywizji, surowce w centrum logistycznym albo parametry plutonu.

Offline Anraz

  • Użytkownik

# Kwiecień 26, 2010, 11:59:41
Do tego co napisał Kurak dodałbym  jeszcze że ma tu znaczenie ogromna ilość danych - samych plutonów jest grubo ponad 1500, do tego kilka tysięcy polityków i jeszcze setki jednostek na mapie. Robienie tego na piechotę zwalnia pracę osób, które są specjalistami w dziedzinach humanistycznych.

# Kwiecień 26, 2010, 14:42:56
Tak z czystej ciekawości: Jak wyobrażacie sobie coś takiego? Tzn. jakie elementy interfejsu musi zawierać? Jak ta aplikacja ma wyglądać? Jaki system?

Offline vashpan

  • Użytkownik
    • Strona

# Kwiecień 26, 2010, 14:52:07
Taki soft imo powinien wygladac tak zeby laik mogl wygodnie edytowac sobie roznorakie elementy :) Przyklad, hmm no nie wiem, dosc stary, ale np. edytor do Civilization III. Aplikacja okienkowa, z interfejsem graficznym, ja bym uzyl .NET, system Windows bo taki system maja laicy nie-programisci ;)

# Kwiecień 26, 2010, 14:54:42
Czyli chodzi mniej więcej o coś takiego?

Offline Anraz

  • Użytkownik

# Kwiecień 26, 2010, 15:41:03
Tak.

Offline vashpan

  • Użytkownik
    • Strona

# Kwiecień 26, 2010, 20:22:44
Czyli chodzi mniej więcej o coś takiego?

Heh dokladnie aczkolwiek do Civ3 byl tez dolaczany oryginalny edytor autorstwa Firaxis ;)