Autor Wątek: Własny język skryptowy  (Przeczytany 1299 razy)

Offline Luger

  • Użytkownik

# Sierpień 26, 2006, 22:02:47
Zapomnijmy o poprzednim poscie, napisalem go chaotycznie. Zrobiłem więc prosty język skryptowy z myślą o tworzeniu za jego pomocą scenariusza gier. Najwazniejsza czesc to procedura, ktora wykonuje polecenie o numerze unsigned short int i z tablicą 10 unsigned short intów jako zbior parametrow. Opiera sie ona na instrukcji switch & case.
Polecen jest z 70, a ich kod nie jest najkrótszy. Grupuje sie je w etykiety z limitem do 256 polecen. Jak wydajne jest takie rozwiazanie? Mam w planach np wywolywanie takiej procedury sprawdzajacej co kilka sekund - moze wiec odbic sie zle na dzialaniu gry.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 10, 2006, 01:10:37 wysłana przez Luger »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych