Autor Wątek: Wyświetlanie obrazu (double buffering) i artefakty :(  (Przeczytany 954 razy)

Offline Meic

  • Użytkownik

# Kwiecień 10, 2010, 00:32:36
Mam do napisania projekt w javie (grę-applet). Jak w każdej grze, przy wyświetlaniu grafiki wypadałoby użyć podwójnego buforowania. Poszukałem w internecie i na podstawie znalezionych źródeł napisałem taki kod -> http://nopaste.gamedev.pl?&id=6807 . Niby wszystko powinno działać i w sumie działa (obraz nie miga).Natomiast problemem jest pojawiający się na ekranie dodatkowy kawałem wyświetlanego obrazu (http://www.glowfoto.com/static_image/09-155141L/7308/png/04/2010/img4/glowfoto). Próbowałem to jakoś naprawić, ale nie daję rady, dlatego będę wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu tego problemu.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych