Autor Wątek: Tworzenie Pocisków  (Przeczytany 2837 razy)

Offline djsmtih

  • Użytkownik

# Kwiecień 11, 2010, 14:51:00
Jeżeli zostanie wciśnięty klawisz odpowiedzialny za strzał to twórz obiekt/ładuj grafikę i przemieść ja w stronę w którą jest skierowany statek i jeżeli nastąpi kolizja z innym statkiem to zniszcz go i dodaj punkty.
Ładować grafikę podczas gry? W większości przypadków nie ma to najmniejszego sensu.
Tutaj sie z tobą nie zgodze , w większych grach ,a nawet w moim silniku, (:P) jest dynamiczyny system ładowania zasobów , bo przecież
niesposób załadować do ramu powiedzmy 3 GB zasobów gothica III.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Oti

  • Użytkownik

# Kwiecień 11, 2010, 15:40:38
Mówię o większości przypadków. Amatorskich. Nie ma sensu ładować grafiki pocisku przy jego wystrzelaniu, lepiej załadować raz, na początku gry(bo przecież wszystkie pociski z danej broni wyglądają tak samo, nie?). Dynamiczny system ładowania zasobów ma sens albo jeśli gra zajmuje >50-100 MB, albo w celach edukacyjnych.