Autor Wątek: Kolizje z pionowym ścianami w modetu.  (Przeczytany 575 razy)

Offline Kink

  • Użytkownik

# Marzec 20, 2010, 12:54:40
Witam! Mam problem, otóż kiedyś napisałem kolizje kamery z heightmap'ą wyliczając równanie płaszczyzny trójkąta, pod którym się znajdowałem, postanowiłem wykorzystać tę samą metodą przy modelach .obj i działa dobrze, jednak nie wiem, jak mogę sprawdzać, czy nie nastąpiła kolizja z pionową ścianą :/ Niby w porównaniu do tego co zrobiłem, jest to banalne, jednak nie mam żadnego pomysłu, próbowałem liczyć deltę nowej pozycji Y ze starą i sprawdzać, jakby była za duża, to bym blokował postać, jednak to nie zadziałało :| Ma ktoś jakieś pomysły ?

Pozdrawiam.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Marzec 20, 2010, 12:57:19
http://www.gamedev.net/reference/articles/article1026.asp oblukaj sobie tutaj, w połowie masz kulkę co się wspina po schodach.