Autor Wątek: System Ekwipunku w MMORPG - wasze zdanie  (Przeczytany 5510 razy)

Offline ConayR

  • Użytkownik

# Marzec 21, 2010, 13:44:34
Sory, ale tak dennej odpowiedzi nie spodziewałem się na forum, bądź co nie bądź fachowym, ale chyba z tą fachowością to przesadziłem.
Ciekawe ile gier stworzyliście do tej pory i nie mam na myśli tylko MMORPG, ale rożnych?
Wykrywacz ironii Ci się zepsuł. I trochę źle trafiłeś, bo nad kilkoma grami Esidar akurat pracował. ;)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline MadBonsai

  • Użytkownik
    • Ifrit

# Marzec 21, 2010, 19:08:49
Jeżeli chodzi ci o samo UI to nie ma to żadnego znaczenia. Wszystkie są takie same.
Właśnie chodzi mi o to, żeby zrobić coś co połączy je wszystkie w jeden idealny system ekwipunku, który zarazem będzie się czymś wyróżniał od reszty :)
Z tych co podałeś, to rzeczywiście wszystkie są takie same. Ja bym widział coś takiego jak diablo + capacity z dajmy na to wspomnianej tibii. Czyli każdy przedmiot miałby swoją objętość oraz wagę.

Tyle, że taki system pewnie nie sprawdziłby się, gdybyś w grze przewidywał dużą rotację przedmiotów w plecaku (częsty drop => sprzedaż w sklepie) i główna funkcja większości itemów byłaby tylko celem zarobku, zamiast kolekcjonowania. Zresztą im więcej różnej maści magicznych przedmiotów wypadających często, tym przyjemniej się traci czas na granie :D więc nie ma co się skupiać na ekwipunku, tylko slotach przeznaczonych na czary/skille itp. :)

Pozdro.
W Titan Quest zbiera się masę syfu For Sale Only, jest zastosowane ograniczenie ilości i objętości. A gra się wyśmienicie.
Dla mnie, jako gracza, bardziej liczy się wygodne i szybkie porównanie możliwości itema używanego do itema w ekwipunku niż sama pojemność inventory. No tyle, że nie jestem chińskim farmerem itemków ;)