Autor Wątek: Darmowa bilblioteka drzewa obiektów sceny?  (Przeczytany 1133 razy)

Offline human

  • Użytkownik

# Marzec 17, 2010, 13:30:56
Czy ktoś spotkał się z darmową biblioteką drzewa obiektów sceny np. drzewa sfer do którego wstawia się obiekty dynamiczne i statyczne a następnie odpytuje się to drzewo które obiekty znajdują się we frustumie itd ?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline .c41x

  • Użytkownik
    • homepage

# Marzec 17, 2010, 15:18:06
Tak, spotkałem sie z taką biblioteką.

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Marzec 17, 2010, 15:52:23
To świetnie, teraz podziel się z kolegą informacją jak się nazywa ta biblioteka :)

Offline rm-f

  • Użytkownik
    • Tu trolluje

# Marzec 17, 2010, 17:16:35
To świetnie, teraz podziel się z kolegą informacją jak się nazywa ta biblioteka :)
He? Po co, nie pytał się przecież o nazwę.

Biblioteka wdł. mnie nie ma sensu bytu :) jest zbyt bardzo uzależniona od rodzaju silnika, typu gier ect.

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Marzec 17, 2010, 17:19:44
OpenSceneGraph? Nigdy nie używałem, ale nazwa brzmi stosownie. ;)

Offline Esidar

  • Użytkownik

# Marzec 17, 2010, 18:00:08
Albo NVidia SceniX. Też nie używałem :)

Offline yarpen

  • Użytkownik

# Marzec 17, 2010, 18:03:48
OpenSceneGraph? Nigdy nie używałem, ale nazwa brzmi stosownie. ;)
God, no. (to jest silnik, nie tylko drzewo. Napisany wg najlepszych tradycji OO). Wydaje mi sie, ze Ratcliff mial gdzies samo drzewko, poszukaj na http://www.codesuppository.blogspot.com/

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Marzec 17, 2010, 18:08:45
A czy któreś z nich będzie potrafiło mi przyjąć jednego dużego mesha i go podzielić na sektory, które by indywidualnie przechodziły frustum culling?

Offline yarpen

  • Użytkownik

# Marzec 17, 2010, 18:20:41
A czy któreś z nich będzie potrafiło mi przyjąć jednego dużego mesha i go podzielić na sektory, które by indywidualnie przechodziły frustum culling?
Nie sadze, zeby to mialo sens. Jezeli komus zalezy, to moze sobie pociac wczesniej.