Autor Wątek: Test silnika - kłopotliwy shader  (Przeczytany 9432 razy)

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Marzec 08, 2010, 12:08:25
Witajcie, jestem blisko wydania oficjalnej beta wersji silnika i teraz gdy wszystko wydawało się działać, faktycznie działa, ale o dziwo chyba tylko u mnie, bo komu bym nie dał testu, tej osobie nie działa shader, bądź aplikacja w ogóle się nie włącza :/ dla tego też chciałem oddać test większemu gronu i byłbym ogromnie wdzięczny za sprawdzenie czy wszystko działa poprawnie. Obsługa shaderów jest natywna, czyli potrzeba OpenGL 2.0 aby je uruchomić (na kompach w wersji mniej niż 2.0 prawdopodobnie wyrzuci błąd). Dodatkowo obsługuje framebuffer w rozszerzeniu. Tym którym udało się odpalić ukazują screeny bez blura, tym samym im nie działają. Dziś dodam wyrzucenie info o pracy do logu, póki co nie mam dostępu do źródeł i pozostaje mi tylko liczyć że te testy coś pomogą.

Plik testu: http://psichix.com/wp-content/uploads/2010/03/XeBlurTest.zip

Za pomoc ogromnie dziękuję.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline maVes

  • Użytkownik

# Marzec 08, 2010, 12:35:11
U mnie wszystko zdaje się działać prawidłowo.

Win 7 x64, GF 130m, 4GB ramu.

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Marzec 08, 2010, 12:41:37
Dodam że dotychczasowe osoby posiadały w większości karty ATI, czy jest więc możliwość aby natywne shadery nie działały na ATI?

Offline smajler

  • Użytkownik

# Marzec 08, 2010, 12:53:31
winxp 32, GF8600GT, 2x 2.8 athlon x2, wydaje sie dzialac ale ten blur taki troszke

Offline hfjh

  • Użytkownik

# Marzec 08, 2010, 12:59:45
Mam Radeona 4850 - program się włącza, ale blura nie ma :/

Offline s0d

  • Użytkownik

# Marzec 08, 2010, 13:03:02
win7 x64, GF GTX260, Q6600. Lepiej jakbyś pokazał film jak wygląda poprawione uruchomiony test bo być może czegoś nie ma a My o tym nie wiemy ;)

//EDIT: Blur, nie działa. Później sprawdzę co mu jest.
« Ostatnia zmiana: Marzec 09, 2010, 02:15:06 wysłana przez s0d »

Offline dannte

  • Użytkownik

# Marzec 08, 2010, 13:10:32
Tak, pokaż chociaż screena, bo blur wokół gwiazdy jest jako taki, ale zmiana parametrów nic nie daje.

Mam ATI HD 4570.

Pozdro.

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Marzec 08, 2010, 13:28:20
blur powinien byc pelnoekranowy. czyli gui tez powinno sie rozmyc. Screena nie mam jak zrobic bo na tym kompie mi nie dziala :/

Offline Rodrigo

  • Użytkownik

# Marzec 08, 2010, 13:34:54
Wszystko dziala poprawnie.
Core2Duo 2.0Ghz 2GB RAM, GF8400M GT

Offline .c41x

  • Użytkownik
    • homepage

# Marzec 08, 2010, 13:41:50
U mnie nie ma blura. (ATI 9600). W debugerze opengl pokazuje mi blad przy FBO, dokladniej GL_INVALID_FRAMEBUFFER_OPERATION.

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Marzec 08, 2010, 14:03:12
Danke, już Cie loffam <3 Btw. mógłbyś mi zdradzić jaki to debugger OGLa masz? :)

Offline Kuba D.

  • Użytkownik

# Marzec 08, 2010, 15:03:36
Zmiana parametrów blura nic nie daje, cały czas lekko zblurowana jest tylko ta planeta ( gwiazda ?).
ATI X1950Pro

Offline .c41x

  • Użytkownik
    • homepage

# Marzec 08, 2010, 15:24:18
Sprawdzalem to glslDevil-em:
http://www.vis.uni-stuttgart.de/glsldevil/

Offline Asmodeusz

  • Użytkownik
    • Bogumił Wiatrowski: Blog

# Marzec 08, 2010, 16:14:12
AMD Turion x2, ATi Radeon HD3200, Win7 x86 (sterowniki z Windows Update): screen. Nie wiem, jak powinno wyglądać, wynik jest taki.

Offline mosowski

  • Użytkownik

# Marzec 08, 2010, 16:19:12
Chyba działa
Screen
Arch, nVidia 8600M GT
« Ostatnia zmiana: Marzec 08, 2010, 16:21:22 wysłana przez DjHappyHardcode »