Autor Wątek: Publikacja o Game Designie, prosba o wspolprace  (Przeczytany 1930 razy)

Offline Wajper

  • Użytkownik

# Luty 23, 2010, 09:59:56
Witam serdecznie.

Na poczatek uwaga do moderatorow - wybralem ten nietypowy watek jako najodpowiedniejszy do tego dzialu, jesli jednak Waszym zdaniem tu nie pasuje, prosze o przesuniecie lub wskazanie miejsca, gdzie powinienem go zamiescic.

--------

W zwiazku z powstajaca publikacja o Game Designie, chcialbym zwrocic sie z nastepujacymi petycjami do grona Szanownych Kolegow:

1. Developerow zainteresowanych udostepnieniem swoich ukonczonych projektow celem przeprowadzenia "wstecznego game designu" (przeanalizowania projektowych szczegolow i rozlozenia designu na przyslowiowe czynniki pierwsze dla celow edukacyjnych), prosilbym o kontakt. Co zyskalibyscie? Darmowa reklame wlasnych produkcji. Co zyskalaby publikacja? Zywe, autentyczne przyklady, pozwalajace Czytelnikom i poczatkujacym adeptom GD na nauke tajnikow projektowania i obserwacje, jak teoria przekuwa sie na praktyke w codziennej pracy projektanta gier.

2. Game Designerow, chcacych podzielic sie wiedza i doswiadczeniem, prosze o kontakt i wspolprace. Mozna oczywiscie (i warto) cytowac w nieskonczonosc Wrighta, Garriotta, Molyneux, Kojime, Spectora, LeBlanca i wielu innych wybitnych designerow, ale osobiscie uwazam, iz dla polskiego Czytelnika o wiele atrakcyjniejszym byloby "poznanie" rodzimych tworcow (efekt na zasadzie: "Phi, nigdy nie bede jak Hideo, ale jak Jan Kowalski... kurcze, jemu sie udalo, to i mi sie uda" ;) ). Co zyskujecie? Mozliwosc podzielenia sie z innymi doswiadczeniem i wiedza i ciekawy byc moze dla niektorych wpis do CV (wspolpraca nad ksiazka o GD). Co zyskuje publikacja? Plynaca z praktyki solidna wiedze i przyklady zastosowania sztuki designerskiej w rodzimym "settingu".

Podaje namiary dla zainteresowanych:
Skype: wajper_gbapl
GG: 3798731
mail: lukasz.piotr.kowalczyk$gmail.com
www.gamed.about.pl

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline intoxicate

  • Użytkownik
    • Jak zrobic gre FPP

# Luty 23, 2010, 10:25:28
Ambitne Łukasz :)

powodzenia!

jak byś potrzebował jakiegoś helpa wiesz gdzie mnie szukać <piwo>

Offline Stszaua

  • Użytkownik

# Luty 24, 2010, 11:16:01
No nieźle, chociaż nie mogę pomóc, to gratuluję pomysłu. Brakuje tego typu publikacji, chociażby przetłumaczonych na język polski, a co dopiero powstałych w Polsce. Sam chętnie bym taką książkę kupił.

Pozostaje życzyć powodzenia. Będę śledził postępy ;)

Offline Wajper

  • Użytkownik

# Marzec 08, 2010, 17:27:59
Ad. 1 - Developerzy, może nie do końca jasno się wyraziłem... Ja i tak wykorzystam Wasze wybrane gry do ilustracji teoretycznych przykładów, tylko że zamiast podać nazwy i developera, użyję form typu: " W pewnej polskiej grze, polegającej na <lorem ipsum>, zastosowano następujący zabieg <dolor sit amet>". Ponawiam zaproszenie do współpracy, chyba że plasowanie się w zbiorowym grobie ambicji zwanym "m.in." Wam odpowiada. ;)

Andrzej, dziękuję - z całą pewnością skorzystanie z Twojego doświadczenia będzie bardzo publikacji pomocne. Pozdrawiam serdecznie! :)

Offline human

  • Użytkownik

# Marzec 09, 2010, 23:22:36
Również popieram inicjatywę. Chętnie poczytam. Życzę powodzenia :)

Offline toxic

  • Użytkownik

# Marzec 14, 2010, 18:20:17
Witam!

Wajper, czy moglbys troche wiecej napisac odnosnie punktu (1)? Jakich developerow szukasz? Czy szukasz profesjonalistow? Czy moze hobbystow? Jakie projekty chcesz analizowac? Wszystkie jak leci, czy moze jakies szczegolne podgatunki, albo inne podgrupy? Jak wyobrazasz sobie wspolprace z developerami? Jakby to moglo wygladac?

pozdr,
toxic