Autor Wątek: DirectX z czego się uczyć?  (Przeczytany 920 razy)

Offline thomek

  • Użytkownik

# Luty 15, 2010, 16:54:16
Witam, mam dość ogólne pytanie, a mianowicie jakie książki polecacie? znacie jakieś ciekawe tutoriale? zdaje sobie sprawę, że jest tego pełno na necie i wystarczy, w googlach wpisać odpowiednie hasło, lecz chodzi mi, przede wszystkim o sprawdzone i aktualne materiały(mam złe doświadczenie z OpenGL, gdyż dużo czasu straciłem, na naukę, przestarzałych, technik a później i tak musiałem wszystko, przepisać na coś bardziej dzisiejszego), mam nadzieje że podzielicie się zemną swoimi ulubionymi pozycjami:P za pomoc z góry dziękuje.


Edit: Przepraszam że dodałem temat w złym dziale...
« Ostatnia zmiana: Luty 15, 2010, 17:41:17 wysłana przez thomek »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Khaine

  • Użytkownik

# Luty 15, 2010, 17:33:11
polecam DirectX SDK

Offline Zielony

  • Użytkownik
    • Ghurund Engine

# Luty 15, 2010, 17:43:38
wiki, developer.nvidia.com i takie tam. A swoją drogą lenistwo nie popłaca i nie zdziwiłbym się, gdyby temat jednak poleciał do PoL

Offline ConayR

  • Użytkownik

# Luty 15, 2010, 18:11:53
Witam, mam dość ogólne pytanie, a mianowicie jakie książki polecacie?
Polecamy lekturę FAQ, w którym znajdziesz informacje na temat tego z czego się uczyć (tak, wykaz książek również).

Offline Wosiu

  • Użytkownik

# Luty 15, 2010, 18:20:58
Kolejny temat, których było tysiące. Na amazon.com masz full ksiązek do DirectX + DirectX SDK.

Wine

  • Gość
# Luty 15, 2010, 20:32:56

Offline Oti

  • Użytkownik

# Luty 15, 2010, 20:51:01
Na stronie głównej jest bardzo fajny tutek Chariba o kodzeniu w DX 9 na shaderach. :)