Autor Wątek: XNA Multiplayer  (Przeczytany 4821 razy)

Offline Half

  • Użytkownik

# Luty 19, 2010, 16:57:04
To od czego zacząć żeby umieć takową grę multiplayer z .NET zrobić?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline deadeye

  • Użytkownik

# Luty 19, 2010, 17:33:15
To od czego zacząć żeby umieć takową grę multiplayer z .NET zrobić?
Zacznij od tego, żeby umieć zrobić jakąkolwiek gre w .NET. Umiesz programować w C#? Stworzyć jakikolwiek prosty engine graficzny w XNA? Jeśli tak, to wbij tutaj http://creators.xna.com/en-US/education/catalog/?contenttype=0&devarea=19&sort=1
« Ostatnia zmiana: Luty 19, 2010, 17:34:56 wysłana przez deadeye »

Offline kombain

  • Użytkownik

# Luty 20, 2010, 00:01:35
A jak już pogrzebiesz co nieco i ogarniesz sam język to polecam Ci książkę:
http://helion.pl/ksiazki/cshtas.htm

To czubek góry lodowej, ale na początek jak znalazł.

Offline Half

  • Użytkownik

# Luty 20, 2010, 19:56:44
Mam książkę helionu "Head First C#" O'Reilly'ego bardzo mi się podoba. Umiem programować w C#. Uczę się z XNA na basic guide 2D game programming. Dobrze to narazie tyle. Z góry dziękuje.

Offline nilphilus

  • Użytkownik
    • wordpress

# Luty 20, 2010, 20:32:25
Nie umiesz programować w C# :P

Offline ConayR

  • Użytkownik

# Luty 20, 2010, 22:39:42
Cytuj
wiem jak wolno się ładuje Win Live
@UP No, po tobie, to bym się nie spodziewał, że nie umiesz czytać ze zrozumieniem (choć przy tej interpunkcji też się trochę zastanawiałem nad znaczeniem treści :P) - nie chodzi o Gearsy tylko o Windows Live. U mnie też wolno się ładuje Windows Live (głównie samo logowanie trwa dłużej niż np. w Steamie).
Tylko, że coś takiego jak Win Live albo Windows Live nie istnieje*. (to znaczy istniał taki wewnętrzny projekt Windowsa online, który się nazywał Windows Live, ale zgaduję, że nie o to chodzi) Istnieje Games for Windows Live. Nawet jeśli o to chodzi, nie tłumaczy to co też się niby wolno ładuje. Fragment kodu się wolno ładuje? Mapy się wolno ładują? Wolno grę znajduje?

* de facto produkt o nazwie XNA też nie istnieje, (bo XNA to nazwa zespołu w MS zajmującego się technologiami około-growymi) ale z tym przestałem walczyć

Offline deadeye

  • Użytkownik

# Luty 21, 2010, 04:34:05
Istnieje Games for Windows Live. Nawet jeśli o to chodzi, nie tłumaczy to co też się niby wolno ładuje. Fragment kodu się wolno ładuje? Mapy się wolno ładują? Wolno grę znajduje?
Podczas włączania gry z windows live (nie wiem czemu czepiasz się skrótu myślowego, gdyby ktoś napisał poprawnym skrótem GfWL to nikt by nie wiedział o co chodzi) ładuje się "nakładka" z panelem kontrolnym live, i wtedy następuje logowanie online, które może chwile potrwać i wiesza gre.

Cytuj
* de facto produkt o nazwie XNA też nie istnieje, (bo XNA to nazwa zespołu w MS zajmującego się technologiami około-growymi) ale z tym przestałem walczyć
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb200104.aspx
Aha.

Offline Half

  • Użytkownik

# Luty 22, 2010, 17:04:02
@nilphilus:
A czemu tak uważasz ???   :-\

@kombain
OO ta książka może być niezła a nie ma jakiegoś fragmentu tej książki w necie bo chciałbym zobaczyć czy opłaca się kupować.
« Ostatnia zmiana: Luty 23, 2010, 20:45:33 wysłana przez Half »

Offline Half

  • Użytkownik

# Luty 23, 2010, 20:45:50
Odświeżam

Offline kombain

  • Użytkownik

# Luty 23, 2010, 23:28:28
Link do fragmentu książki masz na stronie Helionu, którą Ci podałem. Bezpośredni link: ftp://ftp.helion.pl/online/cshtas/cshtas-5.pdf przewiń spis treści a zobaczysz jeden z rozdziałów. Mi się przydała, mam nadzieję, że Tobie również się przyda.

Offline Half

  • Użytkownik

# Luty 24, 2010, 09:36:24
Dobra dzięki wielkie w najbliższym czasie kupię sobie tą książkę.