Autor Wątek: Szukam nauczycieli  (Przeczytany 2840 razy)

Offline Dark987

• Użytkownik

# Sierpień 09, 2006, 21:52:09
Witam, chciałbym się nauczyć pisać gry, ale nie mam się od kogo tego nauczyć.
Jestem początkujący, moje dotychczasowe prace to: snake i arkanoid.
Piszę w c++.
Chętnie dołączę do jakiegoś teamu.

:)

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline DarkJarek

• Użytkownik
    • DarkJarek HomePage

# Sierpień 09, 2006, 21:54:42
Znowu to samo. Parę rad:

1. użyj "szukaj" na forum
2. użyj google
3. kup książki
4. musisz stać się samodzielny
5. musisz umieć angielski

to tyle odemnie

Offline Krzysiek K.

• Redaktor
    • DevKK.net

# Sierpień 09, 2006, 21:58:30
Żeby nauczyć się pisać gry musisz po prostu je próbować pisać samemu. Wszyscy przez to przeszli, musisz przejść i Ty, bo pisania gier inaczej niż przez praktykę nauczyć się nie da. Co do dołączania do teamów, to pisanie w kilka osób to zupełnie inna klasa programowania - mało komu tutaj wyszło w teamie _cokolwiek_, bo do tego potrzebne jest znaczne doświadczenie, nie tylko w programowaniu.

Podsumowując: zabieraj się za swoją trzecią pracę. :) Na Twoim poziomie myślę, że mógłbyś spróbować wziąść się za jakąś strzelankę w 2D (shoot'em up) lub prostą platformówkę i na pewno byś się czegoś z tego nauczył. :)

Offline SauRooN

• Użytkownik

# Sierpień 09, 2006, 22:26:38
Pisz gry, pisz, pisz i jeszcze raz pisz. Zaczynasz od arkadówek, jakieś strzelanki, platformówki, potem możesz się wziąć za jakąś strategię, potem RTS, jakieś FPP dla wprawy, jakiś hack&slash itd. (tylko nie bierz się za cRPG przypadkiem). Od małych gierek po coraz większe, jak napiszesz z 10 gier, to już będziesz się dużo pewniej czuł i możesz spróbować dołączyć do jakiegoś team'u. Może spróbuj też brać udział w turniejach Compo organizowanych w okolicach Warsztatu ;) I dużo czytaj: książki, artykuły, tutoriale itd. Na Twoim etapie trzeba samemu zdobywać doświadczenie.

Deus

• Gość
# Sierpień 09, 2006, 22:54:38
.