Autor Wątek: Ochrona gry przed Cheat Engine  (Przeczytany 5558 razy)

Offline Byamarro

  • Użytkownik
    • PSGM

# Luty 13, 2010, 21:38:36
Trudno napisać dobry serwer ;)
I nie wiemy czy nasz Dr. taki napisał.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Mr.Protek

  • Użytkownik
    • Pogromcy Potworów

# Luty 13, 2010, 21:53:02
Skąd wiesz że Mr. Protek takowe coś stworzył :)?
Moja gra to nie MMORPG, po prostu można sobie grać na 2 osoby i chce ją zabezpieczyć przed najprostszymi sposobami na oszustwo. To nie jakaś super produkcja, dlatego też wydaje mnie się że nikt nie będzie miał nawet motywacji by oszukiwać gdy natknie się na jakieś problemy z tym :) A chwilowo widzę że niektórzy oszukują bo nie ma żadnych przeszkód ;)

Offline Byamarro

  • Użytkownik
    • PSGM

# Luty 13, 2010, 22:10:14
Gra na 2 kompy? To o jakim my serwerze mówimy? :D
Aczkolwiek przed WPE tego chyba nie obronisz chyba że gra będzie wykrywała CE/WPE i nie odpalała gdy są one włączone. A nawet wyłączała gdy gracz włączy to podczas gry.

Offline BrutalComputer

  • Użytkownik

# Luty 13, 2010, 23:03:08
A jeśli wyśle zaspamuje serwer pakietami o treści "gracz A atakuje gracza B"?
W QuakeLive taki pakiet byłby pominięty jako niepoprawny. Tak więc ten protokół jest hacko-odporny. ( pakiet: w ramce 23004 wystrzeliłem pocisk w kierunku xyz )
W Cube/Cube2 Sauerbraten taki pakiet zostałby przyjęty. Co więcej, jest to jedyna gra jaką znam, że gdy gra się w trybie insta-gib, bardzo często gracze giną obydwaj. ( pakiet: w ramce 23004 zadałem graczowi #arek damage 100 )
Dlatego w Cube/Cube2 do cheatowania wystarczy lekko zmienić źródła ( np. rifle - szybkostrzelność 10000, make, ./sauerbraten :D )

Offline Byamarro

  • Użytkownik
    • PSGM

# Luty 14, 2010, 01:05:39
A tak nawiasem. Skoro to nie jest MMO. To w sumie nie widzę potrzeby jednak się męczyć z ochroną gry.
Wystarczy nie grać z cheaterami/hackerami. Gdyby to było MMO, to faktycznie (ktoś przecież może być dzieckiem neo i dedać wszystkich po kolei swoimi "sUpEr ϋBeR wYpAsFhIoNyMi SzKiLLaMi!"). I to mogło by sprawiać problemy. Ale taki 1vs1?

Offline Mr.Protek

  • Użytkownik
    • Pogromcy Potworów

# Luty 14, 2010, 01:39:04
Może powiedzmy że to mój taki kaprys, jak ktoś chce oszukać niech się trochę pomęczy ;)

Offline Anonim

  • Użytkownik
    • Anonim's Page!

# Luty 14, 2010, 01:44:17
Moim największym osiągnięciem w Cheat Engine była zmiana levela/poziomu życia w... moich własnych grach. :D
W niczym innym nie udało mi się właściwie nic zmienić.
Co do ochrony, myślę, że najprościej po prostu utrudniać dostęp, tak jak to Dab powiedział  :)
-A
« Ostatnia zmiana: Luty 14, 2010, 01:46:18 wysłana przez Anonim »

Offline DoS

  • Użytkownik
    • Projekt ORC

# Luty 14, 2010, 02:36:44
Mój projekt będzie open source, a grało się będzie z kumplami, wiec mam w nosie zabezpieczanie. :P

Offline Byamarro

  • Użytkownik
    • PSGM

# Luty 14, 2010, 12:37:16
Cytuj
Moim największym osiągnięciem w Cheat Engine była zmiana levela/poziomu życia w... moich własnych grach.
W niczym innym nie udało mi się właściwie nic zmienić.
Gdybyś wiedział co mi się udało osiągnąć w dużo bardziej profesjonalnych grach, to byś się schował ^^