Autor Wątek: Plik .spr do gry Horde 2  (Przeczytany 13435 razy)

Offline Byamarro

• Użytkownik
    • PSGM

# Luty 13, 2010, 12:29:09
Witam chciałbym rozpakować plik .spr
Jest już taki temat ale z tego co zrozumiałem, plik każdej gry trzeba potraktować osobno.
(Dowodzi tego fakt że Tibi Sprite Editor rozpakował mi różowo-czarne, lub czarne bitmapy ^^)
Dodam że z programowania jestem laikiem więc żadna wartość w hex, lub szereg nie zrozumiałych funkcji...
58 59 55 | 58 59 55 | AD AE B9 | AD AE B9 | AD AE B9 | AD AE B9 | AD AE B9 | AD AE B9 | 4D 4E 59 | 58 59 55
...mi nie pomoże ^^
Więc może mi pomóc albo gotowy extraktor, lub kod w Delphi (bo tylko takowy kompilator posiadam).

Dodam że każdego pliku są 3 wersje. Więc jeśli np. mamy plik army__01.spr to są jeszcze 2 pliki z innymi rozszerzeniami. Tymi rozszerzeniami są .fx i .tre . Z tego co udało mi się znaleźć to .fx jest shaderem. Zapewne odpowiada za kolor jednostek (ponieważ gra jest strategiczna, to każdy player ma swój kolor, a pewnie twórcy nie robili po 10 rodzajów tej samej jednostki różniącej się tylko kolorem).

Cóż, pewnie wielu już zniechęciłem samym tym że jestem laikiem. I że z programowaniem w C lub C++ nie mam nic wspólnego, a jedyne moje zabawy z edytorze szesnastkowym ograniczały się do edytowania zawartości RAM-u czy zwykłych plikach zawierających np. ekwipunek gracza. Może niektórzy potraktują to jako wyzwanie, drudzy jako prośbę żebraka na ulicy... Dobra koniec gadania.

EDIT1
Zapomniałbym dać wam tych plików!

army__01.spr http://plunder.com/6944c278cd

army__01.fx http://plunder.com/b953cc7ca8

army__01.tre http://plunder.com/dc814969e0

Chciałbym dodać iż jest jeszcze plik army__02.pic żadne inne pliki z prefixem army nie mają rozszerzenia .pic

« Ostatnia zmiana: Luty 13, 2010, 12:33:22 wysłana przez Byamarro »

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline ConayR

• Użytkownik

# Luty 13, 2010, 13:14:32
Format pliku .spr jest niesamowicie prostacki
4B -- File ID:"SLH2"