Autor Wątek: Managery i przechowywanie zasobów  (Przeczytany 3102 razy)

Offline TeMPOraL

  • Użytkownik
    • devBlog

# Sierpień 10, 2006, 23:28:14
Ale po kiego komu zapisywac sciezki do plikow w identyfikacji (za dlugie juz :F)
Może nie zaraz data/sfx/ingame/weapons/phaser.wav, ale na przykład weapons/phaser.wav czy starship/enterprise/main.tga to już IMO bardzo rozsądne ścieżki względne - stanową prawie niezbędny element nazwy. a człony data/sfx, itp. to lepiej trzymać w managerze lub [lepiej] w VFSie, żeby w razie czego można je łatwo zmienić lub zrobić override z configa (nie mówiąc już o możliwości wyszukiwania w kilku ścieżkach dla tych, którzy mają / chcą mieć VFSa :) ).
Pozdrawiam.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych