Autor Wątek: Kombinacje przedmiotów - gra przygodowa  (Przeczytany 6244 razy)

Offline Mr.Protek

  • Użytkownik
    • Pogromcy Potworów

# Styczeń 28, 2010, 23:20:47
Dab wymiata ;D

Miód + masło + mleko = Babciny Napój Leczniczy (Przez wnuczka zwany trutką).
Pudełko zapałek + wredny wnuczek + dom babci = Pożar.

Chyba że to ma być rodem z McGyvera lub Drużyny A:
Wykałaczka + Dynamit = Czołg.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline ShadowDancer

  • Redaktor

# Styczeń 28, 2010, 23:24:29
Dręczy mnie ta zapalniczka. Gaz + papier + zapalniczka = explosive to by było, tylko gdyby znaleźć jakieś inne zastosowanie dla zapalniczki(miotacza ognia?)... Pamiętam, że w resident evil 3 było parę, ale to chyba interakcja z otoczeniem, anie między przedmiotami.

Chłopaki plz na serio, ja naprawdę mam z tym problem i to nie jest dla mnie śmieszne :/

@down:

Ale potrzebuje kombinacji 2 itemów, która da item odblokowywujący przejście ;d

Co do butli to przypomniała mi się sytuacja, jak grałem w painkillera i leżały 2 butle. Dla zabawy strzeliłem do pierwszej, ona, powstała energia kinetyczna przemieściła drugą butlę w kierunku głowy mojej postaci co doprowadziło do konieczności wczytania gry...

edit: zapomniałem dodać, że to miały być w miarę sensowne propozycje...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 28, 2010, 23:49:17 wysłana przez ShadowDancer »

Offline Kuba D.

  • Użytkownik

# Styczeń 28, 2010, 23:37:08
Do odblokowania drogi można by było zastosować jakąś butlę z gazem ew. gaśnicę. Kładziesz ustrojstwo w drugim kącie pomieszczenia, nakierowujesz na cel, rozwalasz zawór i gaśnica/butla zaczyna zapier*** w kierunku zablokowanego przejścia i przebija się ( a butla to by jeszcze wybuchła).

Ewentualnie można odkręcić gaz w pomieszczeniu i zapalić fajkę ;)

@Up:
Aha, no to możesz coś takiego zrobić: odkręcasz gaz jako zwyczajna interację a jako item masz np. szczura + zapalniczkę. Podpalasz szczura ( nowy item - podpalony szczur), a ten zaczyna uciekać w kierunku zablokowanego przejścia, a gaz który się ulotnił wybucha i odblokowuje przejście przy okazji przenosząc szczura na wyższy poziom świadomości. I w ten oto prosty sposób szczur zostawia wolne miejsce na inny item a zapalniczka się przyda na przyszłość ;)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 28, 2010, 23:46:14 wysłana przez Kuba D. »

Offline arek_91

  • Użytkownik

# Styczeń 29, 2010, 00:03:44
Może niezbyt oryginalne: ale na oczywiste rozwiązania wpaść najgorzej:
notes z wyrwaną kartką + ołówek = kartka z kodem do drzwi (chyba bardzo popularny trick)

Offline Nazar

  • Użytkownik

# Styczeń 29, 2010, 00:09:03
Do odblokowania drogi można by było zastosować jakąś butlę z gazem ew. gaśnicę. Kładziesz ustrojstwo w drugim kącie pomieszczenia, nakierowujesz na cel, rozwalasz zawór i gaśnica/butla zaczyna zapier*** w kierunku zablokowanego przejścia i przebija się ( a butla to by jeszcze wybuchła).
W "Pogromcach mitów" strzelali z pistoletu, shotgun'a i karabinu do butli z propanem - nie wybuchła :) Dopiero seria z minigun'a pociskami smugowymi osiągnęła ten efektowny cel :)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Styczeń 29, 2010, 00:13:22
Jak to było w jednej pracy na ostatni WSoC:
świeże płatki śniadaniowe + wehikuł czasu = stare płatki śniadaniowe ;)


Ale tak na serio, to polecam poczytać solucje do licznych przygodówek i room escapów (we flashu na sieci jest tego masa), a znajdziesz tony pomysłów. Nie polecam tylko czytania solucji do Penumbry - tą grę polecam przejść samemu. :)

Offline Krolik

  • Użytkownik

# Styczeń 29, 2010, 00:32:12
sznurek + magnes -> łapka na metalowy przedmiot
deska + kamień    -> dzwignia
dyktafon + baterie -> do otwarcia drzwi na dany dzwięk
laser + lusterko     -> do puszczenia wiązku w coś tam :)
lusterko               -> do odbicia lasera od zabespieczonych drzwi
kijek + zapalniczka -> do zmontowania przedmiotu który wywoła alarm pożarowy w czujniku przy suficie
kubek + woda       -> do zalania układu elektronicznego
kabelek + akumulator -> do zasilenia ...
kabelek               -> do zrobienia zwarcia w panelu windy
baterie + lampka uv -> do sprawdzenia odcisków/ zaszyfrowanego napisu
trutka + pączek       -> otrucie strzażnika

mozna wymyslac w nieskaczonosc :)

Offline ShadowDancer

  • Redaktor

# Styczeń 29, 2010, 00:33:53
@up2: z tymi solucjami to jest taki problem...

(...)użyj nietoperza na drzewie...
(...)odmieć miotełką siano...
(...)otiweramy trumnę i bierzemy z niej mandolinę...
(...)bierzemy biały sześcian i używamy na nim ołówka, od spodu pojawiają się 2 dziurki...

Mógłbyś podać mi jakieś tytuły gier o tematyce podobnej do mojej(żadnego drewna, siana, dłuta, zapory wodnej)?

Królik, możesz mi podać swoje gg? :D Dzięki za pomysł z zapalniczką i alarmem przeciwpożarowym.

Offline Will

  • Użytkownik

# Styczeń 29, 2010, 00:43:17
Cytuj
Mógłbyś podać mi jakieś tytuły gier o tematyce podobnej do mojej(żadnego drewna, siana, dłuta, zapory wodnej)?
Może to działka nie dla Ciebie skoro wszystko trzeba Ci podawać na tacy?

Offline Nazar

  • Użytkownik

# Styczeń 29, 2010, 01:07:26
Przykład rozwiązania problemu zablokowanego przejścia w SH2:
Mamy właz w podłodze z otworem (zagłębieniem) po starym uchwycie. Aby go (właz) otworzyć należy przy pomocy zapalniczki roztopić woskową laleczkę, wosk wlewamy w zagłębienie i zanurzamy  w nim podkowę.

Offline WielkiPan

  • Użytkownik

# Styczeń 29, 2010, 14:20:59
Cytuj
Dzięki za pomysł z zapalniczką i alarmem przeciwpożarowym.
Tia, uruchamiasz alarm przeciwpożarowy i masz na karku cały garnizon....

Offline ShadowDancer

  • Redaktor

# Styczeń 29, 2010, 14:32:17
Bah, zapomniałem dodać, że baza została opanowana przez obcych i niewiele osób jest tam żywych :D
Ale anyway spowoduje to otwarcie wszystkich drzwi i zablokowanie wind(grał ktoś w fear? ;d).

Offline Will

  • Użytkownik

# Styczeń 29, 2010, 15:36:34
Cytuj
Bah, zapomniałem dodać, że baza została opanowana przez obcych i niewiele osób jest tam żywych
Ale anyway spowoduje to otwarcie wszystkich drzwi i zablokowanie wind(grał ktoś w fear? ;d).
Nie wiem może to malutki szczegół ale czy jak już prosisz o taką pomoc nie wypadało by napisać na jakim poziomie technologicznym jest ta baza?

Offline WielkiPan

  • Użytkownik

# Styczeń 29, 2010, 15:56:34
Prędzej sektor, w którym wybuchł pożar zostałby odcięty przeciwpożarowymi drzwiami, żeby pożar się nie rozprzestrzeniał... ale to tylko takie moje przypuszczenia. A odnośnie fabuły, to chodzi o wydostanie się z bazy, którą opanowali obcy? Czy o przedostanie się do wnętrza?

Offline ShadowDancer

  • Redaktor

# Styczeń 29, 2010, 16:34:22
Hmm scenariusz jest taki, że twój apc rozpada się u progu bazy z którą stracono łączność. Musisz wejść, znaleźć jakiś dalekobieżny pojazd i wyjść ;d

No i w fearze drzwi się otwierały...

@2up
Cytuj
niedalekiej przyszłości w  nowoczesnej bazie wojskowej